Auteur Topic: Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede  (gelezen 2187 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Knalerwt

Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede
« Gepost op: 01 juli 2018, 10:48 »
Trial Rijden

Omdat het in 2017 heel goed was bevallen door onze leden & partners en er vraag naar was om het nog een keer te organiseren gaan we op herhaling op zondag, 2 september.

Op deze dag kun je kennis maken met het trial rijden met 100% uitdagings- en rijdgarantie.

Voor man en vrouw, voor jong en oud. Je partner meenemen of een van je kids is mogelijk want motorervaring of een rijbewijs is niet nodig.

De dag begint om 10.00 uur in Enschede. De kosten van deze unieke belevenis zijn €69,00 per persoon. Wij zorgen voor het natje & droogje….

Het juiste programma zal met enkele weken op de website bekend gemaakt worden. Maar je kan nu al inschrijven.
« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2018, 21:40 door varaderohuibje »
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline luwe

Re: Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede
« Reactie #1 Gepost op: 01 juli 2018, 11:08 »
geweldig en is bij mij om de hoek
 was geweldig de vorige keer  8)

Offline Garfield

Re: Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede
« Reactie #2 Gepost op: 01 juli 2018, 11:11 »
Ooooh trialrijden ... zo leuk !
Ik ben tijdens mijn studie in Enschede zes jaar lid (en bestuurslid en redactielid) geweest van de studentenmotorclub aldaar en heb toen 'dus' ook het nodige getriald. Heel leuk om te doen en extreem goed voor je motorbeheersing.

Grappig genoeg ben ik nu zelfs een beetje om me heen aan het kijken naar een trialclub in mijn buurt maar Amersfoort lijkt wel een beetje een zwart gat op dat gebied te zijn ...

Anyway, ik ga rond die tijd 'helaas' een week de Vogezen in maar ik kan iedereen zo'n trialdag van harte aanraden. Leuk initiatief !
------------------------------
Ik heb een een Honda ST1100 ABS-TCS en een Honda VFR750F (RC36/1).

Ik ben ook clubcoördinator bij de MAG.

Voorheen (sinds 1988): Honda CB360, Yamaha XS750, Suzuki GS1000, Honda CBR1000F, Honda GL1200 Aspencade, BMW K100RS, BMW K1100LT (ex-KLPD), Suzuki GSX750F Katana.

Wishlist: Honda Transalp.

Offline Floris

Re: Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede
« Reactie #3 Gepost op: 01 juli 2018, 12:09 »

Grappig genoeg ben ik nu zelfs een beetje om me heen aan het kijken naar een trialclub in mijn buurt maar Amersfoort lijkt wel een beetje een zwart gat op dat gebied te zijn ...

Ik ben ook aan het zoeken naar een leuke club en onlangs te gast geweest bij de MC Nunspeet. Ik vond het een mooi parcours, midden in de bossen. Nunspeet ligt op 40 km van Amersfoort.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window

Offline Johnvl

Re: Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede
« Reactie #4 Gepost op: 07 augustus 2018, 02:35 »
Citaat
mijn buurt maar Amersfoort lijkt wel een beetje een zwart gat op dat gebied te zijn ...

mmmm...... er ligt hier in de buurt toch echt een heus motorterrein. Formeel ligt het in de gemeente Leusden.
Zelfs voor de kleintjes die harder durven dan ik ::). Maar weet niet of ze daar trial rijden.

Weet ook niet of je daarvoor een KNMV licentie moet hebben. Binnenkort daar maar weer eens een bal gehakt gaan scoren  :P en wat info. mss is daar ook een dergelijk parcour.

https://youtu.be/NmnUpljcSR4 
JohnvL

Offline luwe

Re: Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede
« Reactie #5 Gepost op: 07 augustus 2018, 16:26 »
iedereen die gaat veel plezier
jammer ben op vakantie   
is een aanrader was er vorig jaar vond het geweldig  :)

Offline Johnvl

Re: Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede
« Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2018, 23:58 »
Ik twijfel, dit of de paarden manage voor beiden geen budget.
JohnvL

Offline Drenth1964

Re: Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede
« Reactie #7 Gepost op: 21 augustus 2018, 15:48 »
Ik heb mij ingeschreven.
Heb nog nooit op een trail motor gezeten, maar lijkt me erg leuk.
Tot dan.

Groeten uut Drenthe
Transalp XL 700 V 2010

Offline luwe

Re: Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede
« Reactie #8 Gepost op: 22 augustus 2018, 12:09 »
wens ieder een mooie dag in Enschede
alemaal de groetten uit sardine italie 1750 km gerede ga nu trial tijden (geintje maar wel twee weken bochten rijden ) 8)




 

Offline Drenth1964

Re: Trial Rijden, zondag 2 september, Enschede
« Reactie #9 Gepost op: 28 augustus 2018, 16:20 »
Hallo mede niet trail rijders >:(

Kreeg net een telefoontje, dat ik de enigste deelnemers was van het trail rijden.

Jammer dat er verder niet meer hebben ingeschreven.

Misschien een andere keer beter :)

Groeten Hessel
Transalp XL 700 V 2010