Techniek > Techniek Algemeen
Linker- en rechter remschijven..?
Brombeer:
Ik overweeg terug te gaan naar originele schijven, ik heb er twee vóór.
Ze worden schaars en ik kan alleen de linker voorschijf vinden.
Maar, een ongebruikte schijf heeft toch nog geen montagerichting? Ik kan in dat geval toch voor rechts ook een linkse gebruiken..?
::)
Oldtimer:
Op een of andere manier denkt de fabrikant er anders over.
Maar ik heb me er nooit iets van aangetrokken Harm.
Maar of het wat uitmaakt ?????
robgoesdakar:
Geen idee waarom Honda er zo nodig 2 verschillende parts van moet maken.
De aftermarket schijven van Brembo maken geen onderscheid in links en rechts, dus ik zou ook gewoon verwachten dat ze uitwisselbaar zijn.
FF snel bij CMS gekeken, maar daar lijken ze gewoon leverbaar (zowel links als rechts)
Brombeer:
Thanks, Rob!
Naja punt is even de gemiddelde prijs hier in de omgeving en bij David Silver zijn ze redelijk betaalbaar, maar die heeft vooralsnog alleen de linker en achter. Rechts moet hij ook weer bestellen, maar weet niet hoe lang dat dan duurt. En dan moet 't nog hierheen.
Ik wil graag volgende week nog even weg maar met die waves die ik nu heb, heb ik al 2x door de achterrem getrapt (fading door kokende vloeistof). Ik vermoed onvoldoende warmte-afvloeiing vanwege te weinig 'vlees' op een wave.
Is me vóór nog niet gebeurd, maar daar wil ik liever ook niet achter komen. Met de originele schijven zijn die dingen me nog niet eerder overkomen en ik vind het maar een griezelig idee!
In Griekenland vind ik de voorschijven voor 2 tientjes p/s méér dan bij Silver. Ik denk dat ik dan maar op 2 adressen bestel. Kost wat meer verzenden, maar het voordeel t.o.v. hier is dan nog steeds meer dan 200 euro.
Dorus:
Ik weet niet of er verschil zit in de OEM versie van die schijven. Zag wel dat er een markering opstaat voor de draairichting van de schijf. Ik heb nu de MetalGear versie op mijn AT gezet, welke precies dezelfde lay-out hebben en daar werd geen onderscheid gemaakt tussen link en recht.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie