Naja je weet het niet. Het remt als een dolle. Maar volgens mij word het pas een ding als er een poosje mee geremd is. Dan komt er metallurgisch gezien een draairichting op.
Ik heb ze in Griekenland en Engeland besteld, originele schijven met originele blokken. Dan heb ik een L en een R voor. Staat ook beter als je bij een ongeluk betrokken raakt. Dat ook.
In NL heb ik btw-voordeel, binnen Europa ben je daarvoor afhankelijk van de verkopende partij. Dat ging nu niet.
Bij CMS zou ik met btw-aftrek incl. verzenden tegen de 900 euro kwijt zijn hiervoor (particulier ruim 1000 euro). Al dat voordeel heb ik nu niet, maar het ligt desondanks op de deurmat voor 660 euro. Ook al is dat nog niet voor de poes
Maar, die hippe wave's en sinterblokken zijn zo goed als nieuw. Ze doen het ook prima verder. Maar als je berg-af steeds gas bij geeft is die achterste gewoon net te weinig. Ik bied ze straks aan als set en anders op de knappe AT-wielenset die ik nog in de aanbieding ga zetten. Kost allemaal wat, maar er komt gelukkig ook weer een boel van terug.
Hoopt Brom dan