Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Voorstellen

(1/4) > >>

BlackPearl:
Hallo allemaal,
Ik ben Martijn uit Enschede heb een tijd op een cbr600 bj88 gereden maar dat is toch niet echt mijn ding!
Ben altijd al verliefd geweest op de Africa twin en de Transalp mijn broer heeft inmiddels 2 alps gehad wat beide geweldige machines waren helaas heeft hij 2 jaar geleden zijn onderbeen gebroken gehad en sinsdien last met het in balans houden van de alp dus hij heeft nu de stap gezet na een honda shadow wat gewoon veel lager zit en beter in balans te houden is bij een stoplicht.
daardoor kon ik zijn alp overnemen gelukkig.
dus gelijk maar aangemeld hier omdat ik het wel leuk vindt om mee te lezen op forums en evt de technische kennis te delen.
Groeten Martijn

The Headless Horseman:
Welkom hier Martijn  :) Mooi Alpje heb je, met een redelijk zeldzame kleurstelling  8)

James Bond:
Hoi Martijn, welkom en idd erg fraaie kleurstelling.
Groet uit Borne.

Al bekend met onverhard: Als je van onverhard houdt: kilometerslange (legale) zandwegen aan de zuidkant van Delden, beginnen direct ten zuiden van het kanaal richting Beckum/Bentelo. De goede banden heb je al).

Misschien ook al bekend:  voor de koffie op zondagmorgen: Motortreffpunkt Gildehaus bij de molen. Is bij De Lutte 5km de grens over. Bij goed weer erg druk en superleuk om te kijken. (Gelijk tanken).


BlackPearl:
Nee ben niet bekend met onverhard! wil ik nog wel gaan proberen maar eerst wil ik de alp goed leren kennen ben cbr gewend verder niks! wil ook graag een korte kuipruit denk ik ik wapper er gewoon af boven de 90km/h snelweg is niet te doen pas boven 150km/u is het wapperen weg maar begint de fiets te zwabberen ik vermoed dat de stuurrubbers te slap zijn zou niet weten waar ik het anders moet zoeken

luwe:
ook groeten ui Enschede  :D
 maar ik rij nu op een cb 500x mat zwart
mijn 700 alp staat te koop

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View