Ik snap de vraag wel. Als er 1 plug & play beschikbaar zou zijn, dan zou ik hem ook willen hebben. Niet dat het noodzakelijk is, maar hoevaak ik hem wel niet op de snelweg nog een versnellingkje hoger wil zetten. of dat ik net effe een versnellingkje te hoog zit als ik een bospad in stuur.
Gaat altijd goed, en je went eraan, niks mis mee. Gearindicator zou het wel makkelijker maken!
Ik weet even niet hoe de neutraalsensor bij de transalp werkt? Bij mijn andere motor (yamaha FZR) bewoon het schakelmechaniek langs een kunststof onderdeel, op de neutraal plaats zat een metalen contactpunt. tijdens neutraal, maakt hij daar kontact. iedere versnelling had zijn eigen locatie op dat kunststof onderdeel, de oplossing was gaatjes boren, kontactpuntjes op iedere locatie van de versnellingen, aansluiten met een gearindicator printje met display en hoppa. je had het werkend! (storingsloos) al die aftermarket systemen met magneetjes enzo werken vaak nogal eens met storingen.
iemand een idee of zoiets mogelijk is bij de transalp?