Techniek > Honda XLV750R

Zwart XLV blok beter dan een rood blok?

(1/3) > >>

JDTR:
In het kader van 'één onderwerp per post' bij deze nogmaals mijn vraag tav de zwarte vs de rode blokken.
Ik heb ergens gelezen dat de zwarte blokken nog wat technische modificaties hebben ondergaan tov de eerder geproduceerde rode blokken. En dat die modificaties later (begin '85) ook deels weer zijn toegepast in de rode blokken. Iemand enig idee waar dat over gaat?

En heeft iemand een idee wat zo'n blok eigenlijk kan hebben qua kilometers, voordat er echt gereviseerd moet worden?

(Ik ga morgen kijken naar eentje met een rood blok uit mei 1985, vandaar de vraag.)

JDTR:
Ben ik de enige die gebruikt maakt van dit forum of ligt het aan mijn vragen...? Hallo...?

PimW:
81 man heeft je bericht gelezen maar er zijn weinig XLV's meer dus expertise ook niet direct paraat ben ik bang...

voorstad:
En iemand (prominent lid) laat dan ook nog één van de schaarse onderdelen onherstelbaar ontploffen....  :o

Maar zoals Pim zegt, weinig expertise omdat er gewoon weinig zijn. Ik kan maar 3 personen bedenken die er één hebben.

varaderohuibje:

--- Citaat van: JDTR op 01 september 2018, 10:43 ---Ben ik de enige die gebruikt maakt van dit forum of ligt het aan mijn vragen...? Hallo...?

--- Einde van citaat ---

Antwoord van moderator ... hierbij wat statistieken... zegt genoeg denk ik.

Totaal aantal leden:3048
Totaal aantal berichten:113904
Totaal aantal topics:7455
Hoogst aantal bezoekers/dag online:177
Vandaag online geweest: 45
Gemiddeld registraties per dag: 1,48
Gemiddeld aantal berichten per dag: 46,48
Gemiddeld aantal topics per dag: 4,48
Totaal aantal boards:71
Gemiddeld aantal leden online per dag: 39,39

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View