Auteur Topic: Kwarktaart meld zich👍  (gelezen 956 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwarktaart

Kwarktaart meld zich👍
« Gepost op: 02 september 2018, 18:16 »
Hoi,

Ik lees al enige tijd mee op t forum, dus is het onderhand wel eens tijd om mij fatsoenlijk voor te stellen.
Ik ben Mark, 31 jaar jong, getrouwd en twee kids: Ariël van 7 en Job van 2. In het dagelijks leven sprokkel ik m’n boterhammetje bij elkaar door het optreden als kraanmachinist bij een kleine aannemer in t midden van t land.
Het motorrijden trekt mij al jaren, maar ik heb nog nooit de tijd of het geld gevonden om mijn rijbewijs te halen....totdat ik vorig jaar als cadeau een deel van mijn rijbewijs kreeg; toen was het hek van de dam😉
Rijbewijs was redelijk snel in de pocket en toen begon de zoektocht naar een mooie motor! Uiteindelijk heb ik niet de minste gekocht, maar een heuse varadero uit 2001😎

Na de eerste ritten al snel het welbekende brandstofpomp probleem aan der lijve ondervonden (dikke km terug naar huis duwen....). Nadat dat gefikst was, heb ik inmiddels al vele probleemloze km’s op t beestje doorgebracht.
In de toekomst is het plan om hem mooi te laten overspuiten(hij heeft optisch wat minpuntjes...😉) en de carbs moeten even een opfriscursus volgen😋

Offline ChrisvdSchoot

Re: Kwarktaart meld zich👍
« Reactie #1 Gepost op: 02 september 2018, 19:17 »
Welkom bij de club kwarktaart, mooie fiets heb je daar. Je naam schept wel verwachtingen als je je nog een keer je opwachting maakt bij een club ontmoeting...ik zorg voor de koffie jij voor de taart.
On a bike no one ever asks "are we there yet"

Offline The Headless Horseman

Re: Kwarktaart meld zich👍
« Reactie #2 Gepost op: 02 september 2018, 20:25 »
Welkom hier Kwarktaart  :)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline Sopa

Re: Kwarktaart meld zich👍
« Reactie #3 Gepost op: 02 september 2018, 21:41 »
Welkom. Zware jongen als eerste motor. Bevalt ie op alle punten?

Offline luwe

Re: Kwarktaart meld zich👍
« Reactie #4 Gepost op: 03 september 2018, 11:18 »
veilige km en  veel plezier hier is het bij mij gelukt  dan ook bij jou
groeten uit Twente :D 
« Laatst bewerkt op: 06 september 2018, 07:56 door luwe »

Offline Kwarktaart

Re: Kwarktaart meld zich👍
« Reactie #5 Gepost op: 03 september 2018, 12:57 »
Welkom. Zware jongen als eerste motor. Bevalt ie op alle punten?

Yep, bevalt prima😉