Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 943 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EricBouter

Even voorstellen
« Gepost op: 03 september 2018, 11:50 »
Hallo!

Mijn naam is Eric Bouter, ben 25 jaar oud. Getrouwd en trotse ouders van onze 8,5 maand oude dochter Jade.
Ik kijk al tijdje rond op dit forum en vind er veel nuttige informatie, leuk om jullie enthousiasme te lezen.
Ik heb sinds een maandje een Transalp 600 uit '94 over kunnen nemen van een vriend nadat hij een jaartje stil heeft gestaan. Hij was om onbekende reden aan de kant gezet. Heb e.e.a. onderzocht en de motor draait inmiddels weer, is nog wel geschorst en heb zelf nog geen rijbewijs maar ga die binnenkort wel halen.

Veel antwoorden op vragen vind ik hier al, maar mocht ik ergens niet uit komen zal ik het zeker laten weten. Ga binnenkort de remklauw van het voorwiel open maken en schoonmaken, rem blijft nml. hangen. En ik ben ook nog op zoek naar wat onderdelen. Heb het onderdelen aanbod deel al gelezen, dus dat zal ik ook in de gaten houden.

Groet, Eric

Offline dropken

Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 03 september 2018, 19:49 »
Welkom en succes Met je rijbewijs

Offline dNyNLD

Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 03 september 2018, 20:40 »
Veel succes met het rijbewijs!

Heb je foto’s van de alp?
PD06E 1991
CM400 1985

Offline EricBouter

Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 03 september 2018, 21:09 »
Dank!

Op de foto’s is ie al n deel uit elkaar, ben stukje bij beetje weer aan het terug opbouwen en vervangen wat nodig. Heeft al wel 85000 gelopen dus ben nog wel beetje zoekend in wanneer ik doorga met investeren of wanneer ik aan iets anders moet gaan denken.

Offline ChrisvdSchoot

Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 03 september 2018, 21:39 »
Welkom en succes met het rijbewijs, verder lekker sleutelen.
On a bike no one ever asks "are we there yet"