Auteur Topic: Gezocht: remklauw TA 600 '94  (gelezen 266 keer)

Offline EricBouter

Gezocht: remklauw TA 600 '94
« Gepost op: 03 september 2018, 13:25 »
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een remklauw voor een TA 600 uit 1994.
Heeft iemand deze nog liggen, nieuw of tweedehands?
Ik hoor het graag via een PM met prijsje erbij.

Alvast bedankt!
Gr Eric

Offline Oldtimer

Re: Gezocht: remklauw TA 600 '94
« Reactie #1 Gepost op: 03 september 2018, 15:07 »
zoek je een voor of achter remklauw
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Brombeer

« Reactie #2 Gepost op: 04 september 2018, 01:15 »

zoek je een voor of achter remklauw

Zie TS z'n OP in zijn voorstel-topique

Maar, is bekend probleem. Waarschijnlijk hoeven de onderdelen in de remklauw alleen maar schoongemaakt te worden. Hooguit een cilinder- of stofring vervangen.

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin               Non-club Brom: Kawa KXF 250 (Kopuh??)

Offline EricBouter

« Reactie #3 Gepost op: 11 september 2018, 22:57 »
Inderdaad de voor rem. Maar man man wat zitten die bouten vast. Borg bouten zat er een muurvast, deze met een beitel uiteindelijk los kunnen slaan. Een pin is inmiddels los op twee cm na en de tweede pin is de inbus kop helemaal glad gedraaid. Binnenkort gaat ie onder de kolomboor en ook die zal er wel uitkomen het kost alleen wat meer moeite, maarja. Das de hobby....

Offline Waffie

« Reactie #4 Gepost op: 12 september 2018, 01:22 »
Beste wannabe.. :(

Als je op deze manier te werk gaat of bent gegaan.....  ga je inderdaad nog veel vernielen,

Want je  bent zo zeker  niet  bezig met een hobby maar meer met een sloop project
woorden als  "een beitel gebruiken" getuigd  naar mijn mening van weinig sleutel finesse en/of  geduld
we willen je graag helpen maar begin dan vooraf met iets te vragen en leg je probleem uit.
we zijn er zeker van dat het dan nog goed kan komen en je er zelf het grootste voordeel bij kan hebben

Op je vraag.. een nieuwe remklauw kost veel centjes en staan eigenlijk al niet meer in verhouding van de kostprijs van jouw motorfiets
Dit neemt niet weg dat ik heel graag een nieuwe klauw wil verkopen als dat echt nodig moet zijn

Leer van deze reactie !

zorg goed voor je motorfiets en zij zal goed voor jou zorgen

tip : sla een een torx bit in de rond gedraaide inbus   en in 99.9 % krijg je hem er zonder schade los

Ga boren en je klauw is beslist afgeschreven

overigens is de schroefdraad M 10 x 1,25
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl