Auteur Topic: Legenda  (gelezen 1061 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dNyNLD

Legenda
« Gepost op: 12 september 2018, 10:24 »
Hallo Iedereen,

Wat betekenen de icoontjes bij iemand zijn profiel. Dus denk hierbij aan de groene duimpjes omhoog en de oranje uitroeptekens. Ik heb toch echt even de help pagina afgestruind, maar kan het niet vinden. Even Oldtimer als voorbeeld gebruikt.

Bedankt!
PD06E 1991
CM400 1985

Offline Oldtimer

Re: Legenda
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2018, 11:39 »
Haha, leuk dat je mij als voorbeeld gebruikt maar de uitleg is simpel.
Zie hier beneden. Je kunt dat dus NIET zelf aanpassen  ;D


TCN leden die veel voor de club doen krijgen extra Duimpjes
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline dNyNLD

Re: Legenda
« Reactie #2 Gepost op: 12 september 2018, 12:19 »
Ah oke, dat is dus niet automatisch verbonden aan statistieken? Een moderator doet dit handmatig (aan de hand van statistieken) aanpassen? Wel grappig!
PD06E 1991
CM400 1985

Offline Oldtimer

Re: Legenda
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2018, 12:22 »
Jij hebt toch ook al een duimpje.  ;)
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Brombeer

Re: Legenda
« Reactie #4 Gepost op: 12 september 2018, 12:49 »

Nou nee,

Dat eerste duimpje is dat je het lidmaatschap betaalt. Dat ziet men graag.

Ongeacht mijn bijdragen hier, heb ik uitroeptekentjes omdat ik een veelposter ben die niet betaalt. Men ziet dat liever niet.

Blijkbaar wil men openlijk onderscheid maken. Hoewel dit stamt uit een periode dat de discussie, hoe om te gaan met wel/niet betalenden, hele lelijke vormen aan het aannemen was.

Maar, nog altijd, heb ik het gevoel dat als ik nu wel 25 euro neertel, ik ineens heel anders wordt gezien. Griezelig.


Daarom betaal ik ook niet.


 :)


..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline Oldtimer

Re: Legenda
« Reactie #5 Gepost op: 12 september 2018, 13:11 »
Och Harm, jij hoort gewoon bij het meubilair toch.

En zoals je weet worden jou bijdragen gewoon openlijk gewaardeerd.
Dat er in het systeem geen opties zijn om je als niet lid geen duimpjes te geven doet daar niets aan af.,
mijn duimpje heb je hoor.


en dan dit:
Niks meer an doen!




PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Jeroen

Re: Legenda
« Reactie #6 Gepost op: 12 september 2018, 13:58 »
Nou nee,

Dat eerste duimpje is dat je het lidmaatschap betaalt. Dat ziet men graag.

Ongeacht mijn bijdragen hier, heb ik uitroeptekentjes omdat ik een veelposter ben die niet betaalt. Men ziet dat liever niet.

Blijkbaar wil men openlijk onderscheid maken. Hoewel dit stamt uit een periode dat de discussie, hoe om te gaan met wel/niet betalenden, hele lelijke vormen aan het aannemen was.

Maar, nog altijd, heb ik het gevoel dat als ik nu wel 25 euro neertel, ik ineens heel anders wordt gezien. Griezelig.


Daarom betaal ik ook niet.


 :)

Harm,

die discussie is geweest en afgesloten. Niet betalende leden zijn net zo welkom als betalende leden. Onderscheid is er absoluut niet meer, althans niet bij het moderatieteam (Firma tact en -loos, mag je raden wie ik ben....)

Jouw bijdragen zijn nuttig en welkom, voel je dat dan ook hier! (en nee, ik ga niet de hele discussie weer voeren 8))
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline Jeroen

Re: Legenda
« Reactie #7 Gepost op: 12 september 2018, 13:58 »
verrek, ik heb zelf niet eens duimpjes  >:( waar doe ik t eigenlijk voor Hoekje zoeken doet en stilletjes zitten sniffen
« Laatst bewerkt op: 12 september 2018, 14:01 door Jeroen »
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline dNyNLD

Re: Legenda
« Reactie #8 Gepost op: 12 september 2018, 14:41 »
Oei oud zeer  :-X

Had niet in de gaten dat het zou gaan om lid of geen lid, meer of je op de sodemieter zou kunnen gehad hebben oid. Zag bij mij het een en ander veranderen en vroeg me af hoe het zat.

Groeten!
PD06E 1991
CM400 1985