Auteur Topic: Transalp Zwart - Honda XL 700 VA (bj 2009) - Compleet  (gelezen 1043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JeRo_7

Transalp Zwart - Honda XL 700 VA (bj 2009) - Compleet
« Gepost op: 07 oktober 2018, 13:19 »
Een comfortabele alleskunner die meer dan compleet is!

Met weemoed prijs ik mijn eerste motor aan. Reden voor verkoop is dat ik een zwaardere motor ga rijden. Als ik deze ernaast kon houden had ik dat gedaan. Ik ben de 2e eigenaar. Goed onderhouden. Kleine beurten zelf en voor de grote beurten naar de dealer waarvan de monteurs beide een transalp rijden. De motor is origineel zwart. Optisch en mechanisch getuned met onderstaande Touratech, Fabri en H&B parts. Lijst hieronder. Prijs is dus voor een zeer complete motor die elke trip aan kan.

Specificaties, Accessoires & Opties:
•Standaard Specs: zie website motorencyclopedie
•Recreatief gereden. Nauwelijks in de winterperiode.
•Crash Bar Zwart: Optie af fabriek
•Middenbok : Optie af fabriek (icm zijstandaard)
•Kofferset Zwart: H&B Xplorer, Panniers &racks, Luckage rack, Top Case 45L (past helm in), 2x Side Cases 30L (In goede staat, gebruikssporen, maar geen deuken of beschadigingen)
•Xenon Dimlicht: H11
•Banden: Dunlop Tubeless Trailmax (voor 100/90-19 achter 130/80 R17)
•Ruit Touring: Fabrri Touring Screen (origineel ruit krijg je erbij)
•Ruit Versteller: Touratech RVS Railverstelling mechanisch
•Vaste Handkappen: Touratech Hand Protectors GD Black (originelen krijg je erbij)
•Spoilers Handkappen: Touratech Spoilers voor GD Hand Prot
•Handle Bar Risers: Touratech 25mm Risers (Origineel krijg je erbij)
•Bodem beschermplaat: Touratech Engine Guard Panel
•Ketting Tandwiel Beschermplaat: Touratech Pinion Guard
•ABS RVS bescherming voor&achter: Touratech ABS sensor prot (originelen krijg je erbij)
•Ketting Bescherming RVS: Touratech Chain Guard prot (origineel krijg je erbij)
•Gas Systeem Bescherming RVS: Touratech Gas cable prot
•Uitlaat Bescherming RVS: Touratech exhaust prot (origineel krijg je erbij)
•Mini 12V socket onder zadel: Touratech mini power socket 12V kit (plus 12V adapter)

Onderhoud:
•Laatste Groot Onderhoud begin 2018. De onderhoudshistorie krijg je erbij.

Prijs:
•Dit is een zeer complete motor. Met alleen al een volledig H&B Kofferset inclusief de panniers en het bagagerek maakt dit dan ook een complete aantrekkelijke prijs. Plus alle additionele functionele Touratech accessoires. Voor een prikkie dan wel een groot verschil van mijn vraagprijs ben ik niet benaderbaar. Voor de serieuze motorliefhebbers, zeker hier, zeer zeker! EUR 6250,00.

Bonus: USB stick met volledige digitale Werkplaats Handboek

Lokatie: Utrecht
Contact: jeroenvanwijk@ziggo.nl



« Laatst bewerkt op: 07 oktober 2018, 19:15 door JeRo_7 »