Algemeen > Evenementen & reizen

Stella Alpina en alpen tocht.

(1/4) > >>

wifra:
https://www.youtube.com/watch?v=9CGZTvJ--hE

hier een mooi filmpje van onze tocht, ik en Ernst Verbaas naar de stella alpina en alpen tocht en ook een stuk van de Franse TET van section 4,een mooie en geweldige tocht,1 week lang met de motor onderweg en heel veel mooie vergezichten gezien,en ook veel off road gereden,en voor 2019 willen we naar de Ligurische kammstrasse en omgeving,lees goed de tekst bij het einde van het filmpje!!!
alvast veel kijk plezier,en misschien wie weet voor volgend jaar.
boven staand adres aanklikken en genieten.

Timy:
Leuk te zien dat jullie zulke toffe ritten blijven ondernemen samen! Jaloers mannen!  ;D Echt gaaf!

De offroadbanden gaan voorlopig bij mij in de wilgen. Wie weet t.z.t. bij meer tijd 'over'  ;)

Brombeer:

Erg leuk!

Jaa ik ga zeker ook nog terug. Het is zeker niet allemaal even makkelijk met mijn zware Twin, maar het smaakt naar meer. Ik ben afgelopen zomer pas onverhard gegaan in de Alpen en ik had niet verwacht dat er zóveel toegankelijk is.


xrvtuur:

--- Citaat van: wifra op 30 oktober 2018, 20:40 ---https://www.youtube.com/watch?v=9CGZTvJ--hE

hier een mooi filmpje van onze tocht, ik en Ernst Verbaas naar de stella alpina en alpen tocht en ook een stuk van de Franse TET van section 4,een mooie en geweldige tocht,1 week lang met de motor onderweg en heel veel mooie vergezichten gezien,en ook veel off road gereden,en voor 2019 willen we naar de Ligurische kammstrasse en omgeving,lees goed de tekst bij het einde van het filmpje!!!
alvast veel kijk plezier,en misschien wie weet voor volgend jaar.
boven staand adres aanklikken en genieten.

--- Einde van citaat ---

wat een gaaf filmpje met die drone beelden. eind augustus is wel een betere tijd qua sneeuw, en de sommeiler rijden zonder de drukte van de stella alpina is naar mijn idee ook leuker

Yank:
Ja super dat jullie dit nog zo ondernemen, alweer 42 jaar geleden ben ik met enkele vrienden naar de Stella Alpina geweest maar toen met een Ducati 860 GTS en dat ging ook maar wel wat minder makkelijk als met de huidige clubmotoren. Geweldige beelden.
Bedankt voor het laten meegenieten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View