Auteur Topic: Stella Alpina en alpen tocht.  (gelezen 1678 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wifra

Stella Alpina en alpen tocht.
« Gepost op: 30 oktober 2018, 20:40 »
https://www.youtube.com/watch?v=9CGZTvJ--hE

hier een mooi filmpje van onze tocht, ik en Ernst Verbaas naar de stella alpina en alpen tocht en ook een stuk van de Franse TET van section 4,een mooie en geweldige tocht,1 week lang met de motor onderweg en heel veel mooie vergezichten gezien,en ook veel off road gereden,en voor 2019 willen we naar de Ligurische kammstrasse en omgeving,lees goed de tekst bij het einde van het filmpje!!!
alvast veel kijk plezier,en misschien wie weet voor volgend jaar.
boven staand adres aanklikken en genieten.


Offline Timy

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2018, 20:44 »
Leuk te zien dat jullie zulke toffe ritten blijven ondernemen samen! Jaloers mannen!  ;D Echt gaaf!

De offroadbanden gaan voorlopig bij mij in de wilgen. Wie weet t.z.t. bij meer tijd 'over'  ;)
Liberté - Egalité - Fraternité
Africa Twin 1994 - Transalp 1994 - Goldwing GL1100 Zijspan 1982 - BMW K75RT 1994
Voor de bagger  - Voor de cheffin - Voor 't gezin! Heerlijk!            - Woon-werk toerbuffel

Offline Brombeer

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2018, 20:52 »

Erg leuk!

Jaa ik ga zeker ook nog terug. Het is zeker niet allemaal even makkelijk met mijn zware Twin, maar het smaakt naar meer. Ik ben afgelopen zomer pas onverhard gegaan in de Alpen en ik had niet verwacht dat er zóveel toegankelijk is.


..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline xrvtuur

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2018, 21:29 »
https://www.youtube.com/watch?v=9CGZTvJ--hE

hier een mooi filmpje van onze tocht, ik en Ernst Verbaas naar de stella alpina en alpen tocht en ook een stuk van de Franse TET van section 4,een mooie en geweldige tocht,1 week lang met de motor onderweg en heel veel mooie vergezichten gezien,en ook veel off road gereden,en voor 2019 willen we naar de Ligurische kammstrasse en omgeving,lees goed de tekst bij het einde van het filmpje!!!
alvast veel kijk plezier,en misschien wie weet voor volgend jaar.
boven staand adres aanklikken en genieten.

wat een gaaf filmpje met die drone beelden. eind augustus is wel een betere tijd qua sneeuw, en de sommeiler rijden zonder de drukte van de stella alpina is naar mijn idee ook leuker
Varadero SD02  2004

Offline Yank

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #4 Gepost op: 31 oktober 2018, 16:41 »
Ja super dat jullie dit nog zo ondernemen, alweer 42 jaar geleden ben ik met enkele vrienden naar de Stella Alpina geweest maar toen met een Ducati 860 GTS en dat ging ook maar wel wat minder makkelijk als met de huidige clubmotoren. Geweldige beelden.
Bedankt voor het laten meegenieten.

Offline wifra

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #5 Gepost op: 31 oktober 2018, 20:52 »
[

[/quote]
Leuk te zien dat jullie zulke toffe ritten blijven ondernemen samen! Jaloers mannen!  ;D Echt gaaf!

De offroadbanden gaan voorlopig bij mij in de wilgen. Wie weet t.z.t. bij meer tijd 'over'  ;) hey tim,dat is jammer man! hebben verschillende leuke ritten gereden,en veel plezier gehad daar in de ardennen, jammer!!! jij mag altijd aansluiten bij ons, als je van gedachten veranderd,maar zullen ons vast nog wel eens tegenkomen bij een clubrit of zo, wie weet.tot gauw!!!!

Offline DetoX

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #6 Gepost op: 01 november 2018, 09:06 »
Leuk beeldverslag met mooie drone beelden.

Ik ben een paar weken terug nog (bijna) compleet sneeuwvrij naar de top van de Sommeillier gereden. Half juli is het een unicum als je naar de top komt, dus als je die wilt behalen moet je in september gaan.
Insanity is not as easy as I make it look

Offline wifra

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #7 Gepost op: 01 november 2018, 12:52 »
Leuk beeldverslag met mooie drone beelden.

Ik ben een paar weken terug nog (bijna) compleet sneeuwvrij naar de top van de Sommeillier gereden. Half juli is het een unicum als je naar de top komt, dus als je die wilt behalen moet je in september gaan.

oke zal ik zeker nog een keer gaan doen,want vind het wel jammer dat we niet bij de top konden komen,maar dan dus in september.

Offline wifra

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #8 Gepost op: 01 november 2018, 12:57 »
Erg leuk!

Jaa ik ga zeker ook nog terug. Het is zeker niet allemaal even makkelijk met mijn zware Twin, maar het smaakt naar meer. Ik ben afgelopen zomer pas onverhard gegaan in de Alpen en ik had niet verwacht dat er zóveel toegankelijk is.



hey brombeer, jazeker het is er prachtig mooi,en je kunt er schitterende routes rijden erg gaaf.er zijn bergen in de alpen die niet alle dagen toegankelijk zijn,en dit geld ook voor de Ligurische kammstrasse,maar dit is wel ergens in het www te vinden,okee veel rijplezier als je weer gaat.

Offline wifra

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #9 Gepost op: 01 november 2018, 13:02 »
wat een gaaf filmpje met die drone beelden. eind augustus is wel een betere tijd qua sneeuw, en de sommeiler rijden zonder de drukte van de stella alpina is naar mijn idee ook leuker
inderdaad september is nog beter dus,maar ja gaan gewoon nog eens terug,en de drukte op de sommelier viel wel mee althans naar boven toe,gewoon vroeg uit de veren en dan ben je als een van de eerste daar,maar was wel erg leuk om een keer te ervaren de stella alpina,en inderdaad het basecamp was wel erg druk!!maar desondanks erg genoten.

Offline wifra

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #10 Gepost op: 01 november 2018, 13:08 »
Ja super dat jullie dit nog zo ondernemen, alweer 42 jaar geleden ben ik met enkele vrienden naar de Stella Alpina geweest maar toen met een Ducati 860 GTS en dat ging ook maar wel wat minder makkelijk als met de huidige clubmotoren. Geweldige beelden.
Bedankt voor het laten meegenieten.
hey yank,inderdaad deze motoren zijn voor deze pistes gemaakt,en zeker heerlijk om dit te doen,en filmen is inderdaad erg leuk,zelf al een paar keer gezien en iedere keer beleef je deze tour weer opnieuw,dat is het mooie van de camera.

Offline renATus

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #11 Gepost op: 16 november 2018, 16:12 »
Geweldig deze beelden, zeker met de drone die jullie volgt. Bedankt voor het delen.
Gray-haired riders don't get that way from pure luck.

The first thing we want to do is find the loudest exhaust The second thing is finding the quietest helmet

Offline Jan Eppe

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #12 Gepost op: 31 december 2018, 18:12 »
Wauw wat een geweldig mooi filmpje! Ik zit erover na te denken om een Gopro 7 te kopen met een afstandsbediening zodat ik ook wat filmpjes kan maken. Waarmee heb je dit gefilmd? En heb je nog tips mbt welke camera?

Offline James Bond

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #13 Gepost op: 31 december 2018, 18:19 »
Gaaf !! Vorig jaar augustus ook geweest.
Mmmm foto op de kop.... komt door gsm-invoegen-bestanden schat ik.
AT 1996 (en een CB500 uit 2002)

Offline Brombeer

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #14 Gepost op: 31 december 2018, 18:33 »

Nope.  Je telefoon snapt hoe hij is genomen (via de tag). Het forum soms niet.

Foto -ook al staat hij bijv. op je pc recht- eerst saven, dan verandert de tag. En dan pas uploaden.

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline wifra

Re: Stella Alpina en alpen tocht.
« Reactie #15 Gepost op: 03 januari 2019, 15:22 »
Hai Eppe,deze zijn gemaakt met de drone natuurlijk en mijn beelden met een gopro 5 black en ook met een sony zijn beelden gemaakt,maar met afstands bediening lijkt mij ook handig,heb ikzelf niet helaas,komt misschien nog.