Techniek > Honda Africa Twin

Opzetscherm CRF1000L?

(1/1)

L Coudert:
Op de frontcover van de nieuwste Transalper (die ik vandaag ontving) staat een afbeelding van een CRF1000L (van lezer van onze club) met een windscherm (lage standaard scherm?) met een opzetscherm.
Mijn vraag is welk merk opzet scherm is het en helpt het voor een turbulentie vrije zit achter het scherm (en hoe lang is de berijder). Ik heb dezelfde motor en heb nogal wat last van geluidshinder ondanks een Batzen verhoger op het standaard scherm. Ik ben 1.85 m en zit met het zadel op de laagste stand.
Met vriendelijke groeten
L Coudert

ATA:
Ik denk Martin

Zie africatwin deel 2

ATA

RENO:

Batzen ruitschuiver gemonteerd
Puig hoge smoke-ruit (te donker/hoog), dus 7 cm afgezaagd, een uitsparing voor de opzetklem uitgezaagd en een Wunderlich opzetruitje geplaatst
Ben zelf 1m87 lang, het ori-zadel is verstevigd en 3 cm verhoogd door Tijger-leathers DenHaag
Ben zeer tevreden met turbulentievrije zit op lange rijksweg-ritten en er is, met de Batzen in de laagste stand, ook goed wind in de smoel te krijgen.

Pronto:
Heeft je orginele zadel nog steeds dezelfde kleur stelling ondanks de verhoging van 3cm?
Ik zou graag wat meer zitcomfort willen en vraag me af of ik dan ook de gehele overtrek moet vervangen.
Daar naast zie ik stuurverhogers dat zal ook wel een stuk schelen.

RENO:
Klopt Pronto !
De originele zadeldek gebruiken ze bij Tijger leathers in den Haag gewoon ook op een verhoging, zolang er maar randmateriaal genoeg
over is om aan het zadel vast te tacken. Voor ik meen 120 Euronen maken ze een geheel nieuw dek, waarbij je de materialen zelf kan
kiezen. Stuurverhogers zijn van Ali-express, werkt prima !

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View