Auteur Topic: Eindelijk een echte all-road  (gelezen 1205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline renATus

Eindelijk een echte all-road
« Gepost op: 07 november 2018, 15:50 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is René, 57 jaar en woonachtig in Oud Beijerland.
Na 7 jaar (73000 km) gereden te hebben op een Suzuki V-strom 650A werd het de hoogste tijd voor het echte werk.
Afgelopen maanden serieus op zoek geweest naar een jonge AT en sinds vorige week woensdag trotse eigenaar geworden van deze grijze uitvoering. Hij is lekker aangekleed met de nodige accessoires zoals; verhoogd toerscherm, hvv, mistlampen, Akrapovic demper, middenbok, valbeugels, 3 delige kofferset met binnentassen, handkappen, 12V aansluiting, Osco oiler, Air-dam en een Garmin navigatie systeem.

Ik hoop veel plezier van mijn AT te hebben en wellicht treffen we elkaar een keer bij een (forum)rit.



 
Gray-haired riders don't get that way from pure luck.

The first thing we want to do is find the loudest exhaust The second thing is finding the quietest helmet

Offline wietsehm

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #1 Gepost op: 07 november 2018, 16:31 »
Wat een mooi ding! Ik vind grijs zo wel lekker stoer! Beetje Bad-ass! Geniet ervan.
Honda XL 700 va - Honda ST1100 'Pan European'

Offline The Headless Horseman

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #2 Gepost op: 07 november 2018, 17:07 »
Gefeliciteerd met je aanwinst  8) En welkom hier  :)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline jan1966

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #3 Gepost op: 07 november 2018, 18:03 »
Welkom.

Ik heb zelf ook tot mijn tevredenheid een Vstrom 650 gereden, maar in mijn ogen is de nieuwe Africa Twin de overtreffende trap.
Veel plezier er mee.

Gr. Jan
Varadero SD01, bouwjaar 2002, zwart/grijs, circa 90.000 km gelopen.

Daarvoor: Suzuki V-strom 650, Honda Africa Twin RD07, Suzuki GS850N, Kawasaki EX500, Kawasaki ZZR1100, Honda CBR600F, BMW K100, Suzuki GT500

Offline Pronto

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #4 Gepost op: 07 november 2018, 19:09 »
Mooie AT geniet ervan. Haal af en toe de db-killer er maar uit voel je je gelijk weer 18 :D :D ;D

Offline renATus

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #5 Gepost op: 07 november 2018, 19:32 »
The first thing we want to do is find the loudest exhaust. The second thing is finding the quietest helmet  :-\
Gray-haired riders don't get that way from pure luck.

The first thing we want to do is find the loudest exhaust The second thing is finding the quietest helmet

Offline Sandra

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #6 Gepost op: 07 november 2018, 19:53 »
Je kunt dat doen die db killer eruit halen. Maar...ik heb bv na 36 jaar met illegale knalpijpen rondgereden te hebben een  aardig piepje in m'n gehoor ontwikkeld. Wees maar zuinig op je oren!
[img]http://img684.imageshack.us

Offline Pronto

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #7 Gepost op: 07 november 2018, 20:23 »
Het is af en toe wel eens lekker omdat te doen. Ik krijg meer last van me oren doordat al correcte gedoe tegenwoordig en al die wandelende mobieltjes

Offline ddw

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #8 Gepost op: 07 november 2018, 20:24 »
The first thing we want to do is find the loudest exhaust. The second thing is finding the quietest helmet  :-\

You just made me smile ;)

Ontopic: welkom hier en veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Kom gerust eens meerijden met een Clubrit en je zal zien dat het een erg gezellige club is!

Hij staat helemaal klaar om op reis te gaan zo te zien! Zijn er al plannen?
Ktm 525 exc 2003 supermotard / enduro.

Africa twin RD07a 2000.

Offline renATus

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #9 Gepost op: 08 november 2018, 08:12 »
Reisje nog niet gepland maar er wel klaar voor. Week 25 in 2019 zou wel eens een Alpen-weekje kunnen worden. In het voorjaar met de tent een paar weekeindjes Eifel en Luxemburg. Gewoon lekker er op uit als het weer meezit tenminste.

Ik heb de afgelooen tijd stiekem al de nodige topics gelezen en het sfeertje is goed. Ritje gaat er zeker een keer konen. Erwtensoep is niet mijn ding maar het ritje staat in mn agenda. Wellicht dat ik even naar Barneveld kom.
Gray-haired riders don't get that way from pure luck.

The first thing we want to do is find the loudest exhaust The second thing is finding the quietest helmet

Offline jaspersFZR

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #10 Gepost op: 09 november 2018, 07:45 »
gaaf ding, ik kan het grijs ook wel waarderen!!! Welkom hier, leuk oud beijerland, ben zelf in nieuw beijerland opgegroeid!
de transalp wordt steeds mooier

Offline V-Twin

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #11 Gepost op: 09 november 2018, 10:36 »
Welkom op dit TCn forum en wellicht ook als TCN-lid.
Mooie motor en inderdaad lekker aangekleed. Wel 1 tip, de beugel op je AT is GEEN valbeugel maar een accessoires beugel. Door Honda wordt de beugel ook zo in de markt gezet omdat gebleken is dat deze beugel geen afdoende valbescherming biedt.

Offline renATus

Re: Eindelijk een echte all-road
« Reactie #12 Gepost op: 11 november 2018, 12:39 »
Klopt. Er komt met de tijd ook nog een volwassen bashplate op en valbeugels rond het motorblok.
Gray-haired riders don't get that way from pure luck.

The first thing we want to do is find the loudest exhaust The second thing is finding the quietest helmet