Techniek > Honda Africa Twin

Dubbele koplampen

(1/11) > >>

renATus:
Wellicht al eerder gepost maar kon met de zoekfunctie geen info vinden vwb de mogelijkheid om de nieuwe AT te voorzien van dubbele led verlichting.

Is er iemand die haar/zijn nieuwe AT al voorzien heeft van dubbel werkende koplampen ?
Ik heb begrepen dat er setjes ** op de markt zijn waarmee het grootlicht van minder stroom voorzien wordt en zo mee kan branden en de tegenliggers niet verblind.

** https://www.skenelights.com/new-products

Er zal vast een wetgeving en typegoedkeuring aan vooraf gegaan zijn, echter de gemiddelde opsporingsambtenaar heeft  gelukkig geen weet van deze maatregel ;)

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Canis:
Ik ben benieuwd of iemand hier dit al gedaan heeft bij een nieuwe AT. Ook omdat hij standaard al genoeg licht geeft is deze toepassing niet echt nodig. Je kan er ook verlichting bij plaatsen. Maar dat weet je zelf ook wel.

renATus:
Op de ‘valbeugel’ heb ik de originele Honda DRL Ledlampen gemonteerd, echter is het voor mij een cosmetisch dingetje hoor. Ik vind het gewoon mooier als beide koplampen branden.

Canis:
OK, ik begrijp het.
Heb je al eens op het www gezocht?

renATus:
Zeker gezocht en ook wat info gevonden, maar eigenlijk geen duidelijke info vwb AT met Ledlampen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View