Auteur Topic: ff voorstellen: HATjager  (gelezen 838 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hatjager

ff voorstellen: HATjager
« Gepost op: 12 november 2018, 21:32 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ben, 63 jaar jong en ik woon in Twente.

Na 5 jaar en 25.000 km Zündapp volgden 3,5 jaar ervaring en ruim 50.000 km Suzuki V-strom (DL650 & DL1000). Ik rij muv de wintermaanden dagelijks mijn woonwerkverkeer (105 km) en daarnaast de nodige pretkilometers in NL en meerdaagsen in vooral Duitsland. Soms 1 of 2 weekjes Alpen om vooral niets te ontwennen.
Tijdens de "2017 pitstopdag" bij ten Kate maakte ik in proefrit met een demo Africa twin DCT. Die DCT riep wel wat ?? op, geen uitleg, maar die proefrit heeft wel wat achtergelaten. Ik had echter net een nieuwe DL1000..... en ik heb geen geldboompje in de tuin staan.
Ondertussen stond er al weer 32K op de teller van de 1000 en het begon te kriebelen: een BMW flattwin, een KTM V-Twin of een Triumph tri-cilindre? Of toch doorrijden?  Na hier en daar wat te hebben rondgeneusd liep ik bij een KTM-Triumph dealer binnen. Het bleek ook een Honda dealer te zijn. Daar stond ie, een nieuwe staande twin in adventure trim: Honda AT DCT Tri Colore. Na een proefrit met een demo werden we het eens over de prijs van mijn verjaardagscadeau. Sindsdien heb ik er 1.500 km opgezet en nu mag hij zijn winterslaap gaan houden. Zucht.
Ik hoop zo nu en dan een keer aan te sluiten bij een rit o.i.d.maar ook ervaringen te delen met elkaar.
Grtz. Hatjager .

ps. In Twente rijden we niet op, maar jagen we met in dit geval een HAT (Honda Africa Twin).
You can't buy happiness, but you can buy an Africa Twin and that's pretty close

Offline ddw

Re: ff voorstellen: HATjager
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2018, 21:55 »
Welkom hier en veel veilige kilometers met je nieuwe aanwinst!
Ktm 525 exc 2003 supermotard / enduro.

Africa twin RD07a 2000.

Offline dropken

Re: ff voorstellen: HATjager
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2018, 22:02 »
Welkom hier en veel plezier met de HAT
In de achterhoek riejen wiej en af en toe jaagt wiej onmundig hard deur de bocht😊

Offline renATus

Re: ff voorstellen: HATjager
« Reactie #3 Gepost op: 12 november 2018, 22:14 »
Hey Ben, jij ook hier. Leuk !  In het voorjaar maar eens een mooi weekendje plannen.
Gray-haired riders don't get that way from pure luck.

The first thing we want to do is find the loudest exhaust The second thing is finding the quietest helmet

Offline luwe

Re: ff voorstellen: HATjager
« Reactie #4 Gepost op: 13 november 2018, 00:08 »
groeten uit enschede en dat licht ook in twente  ;) ;)

Offline James Bond

Re: ff voorstellen: HATjager
« Reactie #5 Gepost op: 13 november 2018, 07:50 »
Groet uut Borne !
AT 1996 (en een CB500 uit 2002)

Offline Hatjager

Re: ff voorstellen: HATjager
« Reactie #6 Gepost op: 16 november 2018, 09:37 »
Bedankt voor de ontvangst.

We kunnen in het voorjaar wel een keer voor de liefhebbers een mooie rit organiseren voor AT's en TA's.
Het "oosten" strekt zich uit van de IJssel tot aan de Russische grens. Daar valt vast wel iets te plannen. ;D

 
You can't buy happiness, but you can buy an Africa Twin and that's pretty close