Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

(Nog) geen rijbewijs maar wel een Alp....

(1/3) > >>

Wendy:
Hallo allemaal, ik zal me ook even netjes voorstellen. Mijn naam is Wendy ik ben 45 jaar oud en woonachtig in het prachtige Brabant. Na heel wat jaartjes achterop de motor bij mijn man te hebben gezeten, nu eindelijk zelf de stoute schoenen aangetrokken en sinds oktober begonnen met motor rijlessen. Een poosje geleden kwamen we deze prachtige Transalp tegen en ik was meteen verkocht. Dit is MIJN motor! Ik kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb en we samen op avontuur kunnen gaan.

James Bond:
Gefeliciteerd met de aankoop! Mooie uitvoering een 650 met zwarte velgen. Ga je een hoop plezier aan beleven.
Groet uit Twente !

The Headless Horseman:
Welkom hier Wendy  :) Mooie Alp heb je te pakken  8)
Oh ja, succes gewenst met de rijlessen!

Grtz,
René

Wendy:
Dank jullie wel. Ben er ook super blij mee en trots op. Denk er alleen over om het zadel wat te verlagen. Kan met mijn tenen aan de grond en dat is over het algemeen genomen op de Nederlandse wegen mss wel voldoende maar denk dat ik meer in het buitenland (lees Eifel, Ardennen, Dolomieten enz) zal vertoeven. Hebben jullie mss tips waar ik dit het beste kan laten doen?

xrvtuur:
Welkom Wendy, veel plezier hier met je alp. Misschien kun je de vering nog wat laten zakken door de wartel op de veer te verdraaien, kan net genoeg zijn om wat steviger te staan. Wat ook nog een truukje is , als je stopt een beetje naar links of rechts op je zadel verschuiven, je been wordt dan "langer" .

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View