Auteur Topic: te koop aanhanger voor motor aanhanger ?  (gelezen 747 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline honda2x

te koop aanhanger voor motor aanhanger ?
« Gepost op: 11 december 2018, 22:42 »
Aangezien de  de ander aanhanger nu gebouwd  word mag de oude nu het pand verlaten .

die mag naar een andere eigenaar  die er misschien ook wat inziet .

Alle verlichting werk dus eeehhh 1 stads lampje stuk had even niet  :(   om het voor de wet goed te maken is nodig .

is kenteken verlichting aan brengen dat zat er niet op !. en nog steeds niet dus zelf aanbrengen
mede ook een mistlamp aan brengen dat zat er ook niet op ! maar vanwege de nieuw regels wel nodig -----  zo gekocht
en 2 rode driehoeken  aanbrengen
zij amber kleurig reflectie  aan brengen .
reserve wiel zit er bij

maten zijn 205 lang cm bak
breed 1.60 cm
tussen de wielkasten 1.25  cm
gewicht  wat 450 kilo op as

prijs voor het geheel wil er snel van af   -----   45 euro  8)
« Laatst bewerkt op: 12 december 2018, 21:28 door honda2x »

Offline TransAlpGhost

Re: te koop aanhanger voor motor aanhanger ?
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2018, 20:41 »
Ik snap niet of de verlichting door je is gerepareerd of dat dat nog moet voor je de weg op mag
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline honda2x

Re: te koop aanhanger voor motor aanhanger ?
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2018, 21:25 »
De verlichting werk gewoon ben tenslotte in het donker  met werkend velichting thuis gekomen  ;D het enig was nu na de tent slopen dat er een paar lampje stuk waren inmiddels werk alle verlichting weer op de dat
linker stads licht lampje  die ik even niet meer had .

inmiddels nog  nog een setje gevonden bij  ophalen zet ik er 1 lampje in  bij niet ophalen sloop ik hem helemaal en gaat in onderdelen op marktplaats .

Offline TransAlpGhost

Re: te koop aanhanger voor motor aanhanger ?
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2019, 09:30 »
Hoi, heb je de aanhanger nog staan, en waar staat die?
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline honda2x

Re: te koop aanhanger voor motor aanhanger ?
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2019, 11:06 »
Ja en je hebt een pm  :)