Auteur Topic: Haynes guide XL600  (gelezen 695 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Blommetje

Haynes guide XL600
« Gepost op: 23 december 2018, 10:06 »
Deze winter je Alp uit elkaar halen? EN ook weer in elkaar kunnen zetten? Dan is de Haynes Guide ideaal!
Als nieuwstaat.. 2 of 3 opengeslagen... 

Vrijwel alles als altijd zwart-wit, behalve de schema's van de kabels. Wel zo makkelijk ;)

Op te halen in Den Haag, of per post.
Oh, tis een paperback, dus ook op te vouwen in de rugzak als je een lange reis gaat maken.
- Fast cars, cheap women, late nights and hard liquor. Especially all together -

Offline Shifty

Re: Haynes guide XL600
« Reactie #1 Gepost op: 24 december 2018, 17:39 »
Wat zou je ervoor willen hebben? Ik heb wel interesse

Offline Blommetje

Re: Haynes guide XL600
« Reactie #2 Gepost op: 26 december 2018, 08:54 »
Hoi Shifty, doe een bod en we komen er uit. Woon in Den Haag of Leerdam? Daar ben ik zelf regelmatig. Dan kan ik het afgeven.
Verzendkosten komen erbij natuurlijk..
- Fast cars, cheap women, late nights and hard liquor. Especially all together -

Offline Grubeater

Re: Haynes guide XL600
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2018, 19:37 »
Ik werk in Leerdam, woon in Nijmegen en ik ken Shifty persoonlijk. Dan moet er toch iets te regelen zijn. :))
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Offline Blommetje

Re: Haynes guide XL600
« Reactie #4 Gepost op: 28 december 2018, 10:28 »
Dit moet goedkomen. Ik zag je PM shifty. Dat is akkoord.
Maar ik ben dit jaar niet meer in Leerdam. Ik neem even aan dat je er geen haast mee hebt? Want als ik dan mijn ouders op zoek in Leerdam, leg ik het daar neer. Dan kun je het gewoon ophalen. Liefst als ik er dan ben, maar anders regelt mn pa het wel. No worries.

Dat afspreken? Ik geef een seintje als ik die kant op, GrubEater haalt het dan op en betaalt mn pa tzt. Dan komt het wel weer mijn kant op.

- Fast cars, cheap women, late nights and hard liquor. Especially all together -