Vraag en Aanbod > Aangeboden: motoren

Interessepeiling voor groene Transalp 600

(1/3) > >>

Blommetje:
Mijn groene transalp is een feest om mee te rijden. Alles kan mee, mensen en goederen. 3 koffers.
2 jaar geleden en blokwissel gedaan, dus de tellerstand van 100.000 (bijna..) is niet eerlijk voor het blok. Die zit op de helft ongeveer.

Verder optisch niet heel sterk, paar kappen kapot (de fliepeltjes om ze te prikken), een beschadiging aan de kap bij de uitlaat en wel meer. Maar aan de andere kant, ze rijdt heerlijk, start elke dag al 3 jaar lang zonder een bok te geven. Paar keer bij Waffie geweest (oa voor de blokwissel) en wat andere dingetjes. Met handvatverwarming - wat natuurlijk een feest is.

Ik twijfel over verkoop. Ik rijd zomers non-stop, maar heb ook een auto en het geld is ook niet eindeloos... helaas.

Dus, gewoon eens zien wat het waard zou zijn. Hoeft niet weg.

Let op;
valbeugels zijn weg
en de scottoiler zit nu los erbij ivm nieuwe plaatsing
heeft nu de alu keienvanger van Pim eronder (plastic deel is er nog wel bij).
ook de voetsteps van Pim.



Zal zo als er meer licht is wat foto's maken...

Vetjan:
IK heb je een pm gestuurd.

Timy:
Zonder jouw topic te willen vervuilen maar... Ik heb ooit zoiets gedaan en lang spijt van gehad. Bezint eer u begint  ;) Je weet nu wat je hebt!

DPC:
Begrijp ik nu goed Blommetje, dat je de motor weg doe omdat je ook een auto heb?
Je had zo veel plezier met de Alp. En wat kost een motor nou eenmaal per maand.

Ik ga met Timy mee….

Anders succes met de verkoop  :-\

Sandra:
Je kunt hem ook schorsen en ergens stallen, kostie niet veel... Hoewel stalling in het westen van 't land misschien ook niet makkelijk is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View