Auteur Topic: Stickers  (gelezen 2732 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wolfje

  • Gast
Stickers
« Gepost op: 15 juli 2009, 09:18 »
Hallo,

Ik ben nieuw hier. Ik heb sinds kort een Transalp uit '99 maar bij aankoop zater er kleine krasjes op de linkerkuipstickers, nu wil ik deze stickers vervangen. Waar kan ik deze stickers kopen?

groetjes
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2009, 11:41 door Wolfje »

Offline Two Plugs

Re: Stickers
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2009, 07:50 »
Hoi Wolfje,

Als eerste van harte welkom bij de Transalp Club Nederland. Je zou een oproepje kunnen plaatsen onder vraag & aanbod, of ff googlen op Barry Wicherts in Vriezeveen. Hij heeft altijd veel onderdelen voor Twins en Alpen op voorraad, of kan je verder helpen. Wellicht dat Ad Mies ook nog iets heeft liggen.

Wellicht tot ziens op een van onze activiteiten!
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Wolfje

  • Gast
Re: Stickers
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2009, 09:02 »
Bedankt, maar heeft hij een website? want ik heb gegoogled maar kan hem niet vinden :)

bedankt voor je antwoord

Offline ivar

Re: Stickers
« Reactie #3 Gepost op: 16 juli 2009, 16:05 »
Kijk maar eens onder http://www.desertmotors.nl/ . Er staat niet veel op maar als je belt of mailt kan Berry je misschien helpen. Mij helpt ie in iedergeval zeker met snel toesturen van onderdelen.
 
Succes ermee!

dennis

  • Gast
Re: Stickers
« Reactie #4 Gepost op: 30 juli 2009, 23:56 »
Hoi,

Via ebay heb ik ze uit Engeland laten overkomen. Daarnaast heb ik een setje via www.motorsticker.nl besteld. Zie mijn foto (heb ik laten maken door hen en was  mooier dan die uit Engeland)
Bij motorsticker heb ik via email contact opgenomen en ze een foto toegezonden van een alp op internet die ik er graag op wilde hebben. Zij hebben hem gemaakt en tussentijds voorbeelden laten zien via de mail.
Top service en de kosten zijn niet zo hoog!

groet'
dennis
Harkstede

Wolfje

  • Gast
Re: Stickers
« Reactie #5 Gepost op: 24 augustus 2009, 18:32 »
Bedankt, maar ik zoek originele voor op de trasnalp :)

Offline Hotel 317

Re: Stickers
« Reactie #6 Gepost op: 24 augustus 2009, 20:20 »
ZSF-motorrad. zelf geen ervaring met deze zaak. de vorige eigenaar van m'n @ heeft er een keertje iets besteld. waarom maar 1 keer?  geen idee, maar geen enkele internetshop komt twee keer voor in die onderhoudsgeschiedenis dus het hoeft niets te betekenen.

kap: (136 euro)
kleurcode NH1D: 64230MAW910ZA
Kleurcode R218K:64230MAW910ZB
Kleurcode G142G: 64230MAWF00ZA

Bijbehorende stickerts:
klik. geen partnummer daar wat boven de 35 euro komt dus 't valt reuze mee denk ik.

als je nog enkele euro's wilt besparen kun je de partnummers vervolgens bij david silver spares invoeren en bestellen. wel een beetje ondankbaar jegens ZSF motorrad...

En ohja: ik heb aangenomen dat je een XL600VX-MKH hebt. voor de meest accurate onderdelen even je eigen VIN nummer invoeren in hun homepage.