Techniek > Honda Transalp

Spullen meenemen zonder kofferset.

(1/3) > >>

Limbo:
Ik ben zo stom geweest om mijn puntgave 2003 RD07A te verkopen (Ja, ik weet het....).
Bij gemis aan een motor heb ik een 2000 TA 650 gekocht voor een vriendenprijsje.
Op dit moment heb ik nog even niet het budget voor de gewenste CRF1000.

Nu wil ik een rondje Frankrijk maken en moet dus een hoop zooi meenemen, maar ik was niet van plan te investeren in een complete kofferset. Tweedehands ook niet te vinden. Eerste idee is een setje zadeltassen, echter de uitlaat is niet afgeschermd met een beugel of dergelijke.

Iemand suggesties?

PimW:
Ik heb heel veel gereisd met een roltas op het achterrek, daar kan al een hoop spul in, is makkelijk te pakken en bevestigen met een setje spanbandjes.

Die zadeltassen steunen misschien af tegen je plastic zijkap, zoniet kun je een afstandhouder monteren. Die zijn volgens mij bij verschillende fabrikanten te krijgen maar voor een handige sleutelaar ook goed zelf te maken.
Kun je dat niet zelf dan kun je eens bij een smederij of kleine metaalwerkplaats langs. Weet je die niet te vinden kun je eens vragen bij een motorzaak, die kennen die bedrijfjes meestal wel.

Waffie:
heb nog een mooie actie

touratech roltas gratis bij een bandenset +nieuwe binnenbanden :)

TransAlpGhost:
Past alles wel in:
https://www.cyclestore.co.uk/ortlieb_rackpack_89_litre-ID_71864

Vetjan:
Ik heb nog wel een AT07 in de aanbieding. Kun je je TA tje op inruilen. Het bagage-probleem kan ik ook voor je oplossen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View