Auteur Topic: Koplampbescherming voor de varadero ??  (gelezen 2613 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bouma850

  • Gast
Koplampbescherming voor de varadero ??
« Gepost op: 20 juli 2009, 14:38 »
Koplampbescherming voor de varadero.

Weet iemand of er zoiets is/bestaat?

bouma850

  • Gast
Re: Koplampbescherming voor de varadero ??
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2009, 22:57 »
Niet? Zelf doen?

Erik

  • Gast
Re: Koplampbescherming voor de varadero ??
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2009, 06:33 »
Lijkt me zonde van de geweldige lichtopbrengst van een Varadero. Koplampglas is van kunststof (iig vanaf het injectiemodel) dus zal niet snel beschadigen dor steenslag oid.


Offline henk2511


Offline Peter_Winsum

Re: Koplampbescherming voor de varadero ??
« Reactie #4 Gepost op: 31 juli 2011, 21:35 »
Tja, de eigenaar van deze motor speelt ook af en toe dat hij Valentino Rossi is..... op een Varadero. En met dat gaaswerk waarschijnlijk dat hij in de Dakar-rally meedoet.... op een Varadero  :o .

Ieder zijn smaak, maar met dat Heras-hekwerk krijg ik het idee dat dit een nieuw wapen van de ME is om in te zetten bij voetbalrellen. Je zet toch ook geen koeienvanger op een cabrio? De Varadero heeft de naam all-road te zijn en er zijn helden die er inderdaad een heel eind mee tegen een berg op kunnen rijden, maar de meeste Dero's komen nooit van het asfalt af, tenzij ze over een boerenpad (genaamd de Roderwolderdijk) willen rijden wat blijkt te zijn opengegraven om er een fietspad van te maken.

Mijn smaak? Dat het geen gezicht is, maar gelukkig mag iedereen zijn eigen menig hebben  :-X .
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Offline henk2511

Re: Koplampbescherming voor de varadero ??
« Reactie #5 Gepost op: 31 juli 2011, 21:39 »
Ik vind het ook niet zo mooi.. Maarja, de vraag of het bestaat is bij deze beantwoord.

Offline Dero-Ryder

Re: Koplampbescherming voor de varadero ??
« Reactie #6 Gepost op: 01 augustus 2011, 14:06 »
Yak :P Wat lelijk, ziet niet uit.... 8) laat mijne maar zo, is perfect.

Offline brummelhuis

Re: Koplampbescherming voor de varadero ??
« Reactie #7 Gepost op: 02 augustus 2011, 21:47 »
Ebay.DE zag ik laatst een protector staan, kan alleen niet beoordelen of dit functioneel is.


Offline Peter_Winsum

Re: Koplampbescherming voor de varadero ??
« Reactie #9 Gepost op: 22 augustus 2011, 22:45 »
Het is niet veel anders dan een stukje plastic wat je met dubbelzijdig tape op je koplamp plakt. Hou er even rekening mee dat je in Nederland enkel geel of wit licht mag voeren.
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)