Zelf kom ik ook allang niet meer bij Honda Amsterdam. Op een een of andere manier wordt je de winkel uitgekeken. (Zou dat dan toch een eigenschap van die vrouw zijn?) Je loopt daar gewoon niet even lekker naar binnen. Zelfs niet terwijl ik regelmatig op het Stadionplein pauze neem.
Ook voor informatie over onderdelen kom ik tegenwoordig altijd uit bij andere dealers. De prijs en waarschijnlijk toch de houding aan de andere kant van de lijn. Dan maar zonder 10% Voor leuke aanbiedingen hoef je daar ook niet te komen. Lekker in de aanbieding bakken graaien liep de laatste keer op veel te duur uit.
Zelf ben ik er niet helemaal uit waarom, maar onbewust bel en ga ik al een hele tijd naar andere dealers en motorzaken en sla Honda Amsterdam over. Wel jammer, die zaak zit namelijk vlakbij. Ik had altijd het gevoel alsof je een bibliotheek in liep en je kop moest houden.
Ze zouden die zaak open moeten breken, grote ruimte van maken, aantrekkelijke acties aanbieden, gezellig maken, en niet te vergeten eerlijk zijn.
Die niet vervangen oliefilter doet ze de nek omdraaien.
Dat is echt fout, Honda Amsterdam!
Klanten moeten zich uitgenodigd voelen, kwaliteit en een redelijke prijs ontvangen, zich vertrouwd voelen. Dan is het nog leuk zaken doen ook.
Ad, het hoekhuis naast mij staat te koop hoor.