Auteur Topic: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken  (gelezen 60320 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline djustmie

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #90 Gepost op: 08 april 2010, 20:22 »


motoport veldhoven
net als erik heb ik lang staan wachten op een verkoper
(voor een nieuwe motor)
toen er eindelijk een kwam, kon of mocht deze niet afwijken
vd inruilprijs die in 'het" boekje stond.
de andere verkoper die blijkbaar meer zeggenschap had was
aan de telefoon, en toen die dat 20 minuten later nog was ben
ik maar weggegaan.

op naar motorcentrum venlo
voor dezelfde nieuwe motor gaan kijken.
verkoper nr 1 gaf exact dezelfde inruilprijs terug als bij motoport veldhoven.
dus de prijs in  "het" boekje leek wel een onaantastbaar gegeven.
bij het willen verlaten van het pand vroeg de eigenaar vd zaak (wist ik toen niet)
of ik iets van mijn gading bijstond.l
opnieuw aan de praat geraakt en nu werd de motor eens echt goed bekeken.

hierdoor bleek de inruilprijs fors beter uit te vallen voor mij.
verder heb ik daar nnu al mijn tweede nieuwe motor gekocht, na gevalletje
duikboot oefenen.

ik ben daar nu tevreden klant maar hoor van anderen minder positieve verhalen
rene
« Laatst bewerkt op: 08 april 2010, 20:25 door djustmie »

Busamuis

  • Gast
Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #91 Gepost op: 02 januari 2016, 17:32 »
bericht van mod...

totale tekst weggehaald....
je gaat je hier niet aanmelden en hier als eerste post iets negatiefs zeggen over een willekeurige motorzaak waarbij
het ook nog is alleen maar gaat om een slecht gevoel.



ga dan maar naar geenstijl.nl

« Laatst bewerkt op: 02 januari 2016, 19:48 door varaderohuibje »

Offline jan1966

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #92 Gepost op: 02 januari 2016, 18:01 »
Wat moet ik met zo'n bericht??

Gr.Jan
(was reactie op de dus nu weggehaalde post)
« Laatst bewerkt op: 02 januari 2016, 19:47 door varaderohuibje »
Varadero SD01, bouwjaar 2002, zwart/grijs, circa 90.000 km gelopen.

Daarvoor: Suzuki V-strom 650, Honda Africa Twin RD07, Suzuki GS850N, Kawasaki EX500, Kawasaki ZZR1100, Honda CBR600F, BMW K100, Suzuki GT500

Offline Paulgsa05

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #93 Gepost op: 02 februari 2016, 20:41 »
Ik zie dat het ook is toegestaan positieve berichten te posten. Mijn ervaring bij Overkamp te Delft is louter positief. Hier heb ik het gevoel nog echt als klant te worden gezien en is geen moeite teveel. Zo werd mijn lastig op te bouwen navigatiesteun kostenloos overgebouwd. De handvatverwarming idem dito: geen materiaal en geen arbeid. Geen afleverkosten en de eerste 1000 km beurt inbegrepen.

Dan blijkt bij de RDW een probleem te zijn met de nieuwe Euro 4 norm en dit levert vertraging in de afgifte van de kentekens op. Ab Overkamp trekt van leer en de nieuwe AT staat vijf dagen na aankoop voorzien van een geel nummerbordje voor mij klaar. Tot de rand volgetankt en helemaal spic en span.

Volgens mij de kleinste Honda dealer die ik ooit heb gezien, met grootse service. Leuke en ook gezellige zaak. Zonder e-mail!

Offline Pla

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #94 Gepost op: 03 februari 2016, 21:06 »
Ook even positief verhaal van mijn kant.

Had op Jaramoto.eu online een accu besteld van Motobatt.
Om een lang verhaal kort te maken, de Motobatt accu werd voorgeschreven voor mijn Transalp 650 qua afmeting, maar de CCA waarde was veel te laag (160). Mijn motor startte dus niet met de Motobatt accu. Na overleg met de leverancier uiteindelijk met iets bijbetaling (maar niet volledige bedrag voor nieuwe accu) een nieuwe accu toegestuurd gekregen met CCA waarde van 260 (650 origineel schrijft accu met CCA waarde van 210 voor).

Erg netjes afgehandeld!

Offline STA

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #95 Gepost op: 04 februari 2016, 16:11 »
Strada motoren

Heb hier mn Varadero vandaan, volgens mij allemaal import motoren. Op het eerste oog een apart zaakje maar ben prima en netjes geholpen
Groet STA

Offline Rob de Bob

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #96 Gepost op: 04 februari 2016, 21:05 »
@mod: kan de topictitel misschien aangepast worden naar bijv. 'Ervaringen met bepaalde motorzaken'? Nu worden ook goede zaken genoemd in een topic met een negatieve titel.

Zo niet, dan kan deze post verwijderd worden ;)

(Edit mod: nee en nee)
« Laatst bewerkt op: 06 februari 2016, 07:37 door Jeroen »

Offline Chris-alp

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #97 Gepost op: 05 februari 2016, 14:16 »
@Mod: En waarom Geenstijl nou weer bashen? Die heeft er toch niks mee te maken?

Offline Jeroen

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #98 Gepost op: 06 februari 2016, 07:35 »
En nu stoppen met zeuren en weer ontopic svp
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline ChristianG

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #99 Gepost op: 06 februari 2016, 20:25 »
Edit mod: er word hier niet gebasht, hoogstens een grapje gemaakt door mij of mijn collega's.  Als je daar niet tegenkan: jammer joh. Nu weer intopic (zei een vd reaguurders vh 1e uur, wie t raad krijgt een biertje op het ntt)
« Laatst bewerkt op: 06 februari 2016, 20:48 door Jeroen »
Africa Twin CRF1000A SD04 Tri-Color
https://www.instagram.com/dutch_driver/

Offline Njoy

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #100 Gepost op: 05 maart 2016, 19:04 »
Ben nog redelijk nieuw in het motor wereldje, zodoende ook niet veel ervaring met verschillende motorzaken.

Heb wel erg goede ervaringen met Niwa motorservice in zwaagdijk.
ik ben daar erg goed geholpen met de aanschaf van; Helm, handschoenen en laarzen.
Ze hebben ook een hoop kleding enzovoorts voor de allroad rijder, iets wat je lang niet bij elke motorzaak hebt.




Offline Michel67

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #101 Gepost op: 05 mei 2017, 18:18 »
Ja, Motoport Amsterdam, prima assortiment maar sleutelen kunnen ze niet! Take and go, noem het maar! Ik haal net een bestelling op, orginele bouten voor mijn Transalp. "Heb je de bon, misschien?"; hij kan mijn order niet vinden. Natuurlijk heb ik de bon. R. Ruud uit Lijndrecht, wat heeft hij er mee te maken? Dat is niet mijn naam.

Betreft het sleutelen, heb ik hier drie teleurstellende herstel reparaties: ik had mijn sleutel verdraaid op de tank dop. nieuwe set besteld (weet je hoe duur dat is?!) Eindeloos wachten, het kan ze gewoon geen fuck schelen! Melden me dat hij klaar is. Dan laten ze me voor niets komen met ov. Ja sorry, de sleutels moeten ingevoerd worden. Controle van hun werk? Ho maar! Contact gaat aan maar hij start toch niet, test het Bitch! Visa versa terug, natuurlijk.

Twee: motor omgevallen in een storm. Nieuw stuur montage, ik mag hem op komen halen. "Is dit een nieuw stuur of een gebruikt?"; vraag ik want er staan allemaal beschadigingen op.

Drie: Een beurt, het is een gebruikte motor, maar komt niet bij hun vandaan, dus laat maar hangen: het remlicht! Bij ophalen blijft het branden! Oh even over het hoofd gezien? Weer mentaliteit! Slappe hap! Controleer je werk!

Drie reparaties en ze kunnen nog mijn naam niet vinden?! Ruud uit Lijndrecht, is niet mijn naam! Zo blijft het een kut zaak! Druk? Dan weet je wat je moet doen! Kun je nog meer verdienen! Moet ik helpen?

Michel van der Linden

Motoport Amsterdam review, motor review
 
« Laatst bewerkt op: 05 mei 2017, 18:46 door Michel67 »

Offline bartjanm

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #102 Gepost op: 05 mei 2017, 19:41 »
Ja, Motoport Amsterdam, prima assortiment maar sleutelen kunnen ze niet! Take and go, noem het maar! Ik haal net een bestelling op, orginele bouten voor mijn Transalp. "Heb je de bon, misschien?"; hij kan mijn order niet vinden. Natuurlijk heb ik de bon. R. Ruud uit Lijndrecht, wat heeft hij er mee te maken? Dat is niet mijn naam.

Betreft het sleutelen, heb ik hier drie teleurstellende herstel reparaties: ik had mijn sleutel verdraaid op de tank dop. nieuwe set besteld (weet je hoe duur dat is?!) Eindeloos wachten, het kan ze gewoon geen fuck schelen! Melden me dat hij klaar is. Dan laten ze me voor niets komen met ov. Ja sorry, de sleutels moeten ingevoerd worden. Controle van hun werk? Ho maar! Contact gaat aan maar hij start toch niet, test het Bitch! Visa versa terug, natuurlijk.

Twee: motor omgevallen in een storm. Nieuw stuur montage, ik mag hem op komen halen. "Is dit een nieuw stuur of een gebruikt?"; vraag ik want er staan allemaal beschadigingen op.

Drie: Een beurt, het is een gebruikte motor, maar komt niet bij hun vandaan, dus laat maar hangen: het remlicht! Bij ophalen blijft het branden! Oh even over het hoofd gezien? Weer mentaliteit! Slappe hap! Controleer je werk!

Drie reparaties en ze kunnen nog mijn naam niet vinden?! Ruud uit Lijndrecht, is niet mijn naam! Zo blijft het een kut zaak! Druk? Dan weet je wat je moet doen! Kun je nog meer verdienen! Moet ik helpen?

Michel van der Linden

Motoport Amsterdam review, motor review
 

Hmm, mijn nieuwe twin komt hier vandaan en mijn ervaringen zijn goed, Opties netjes gemonteerd, goed geholpen, goede inruil prijs. zo zie je maar , ervaringen kunnen verschillen.

Ik ga wel extra opletten bij m'n eerste beurt en even kijken hoe 't verloopt...

Offline Waffie

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #103 Gepost op: 05 mei 2017, 23:01 »
Even een kleine noot:

ik wil best leren begrijpen dat een klant niet tevreden kan zijn maar vind het jammer dat dit topic soms(misbruikt) gebruikt wordt om zich te ventileren over misstanden zoals  een klant die ervaart.
Als er misstanden zijn  moet je deze beslist melden bij de persoon waarbij je dit gevoel hebt
Maar dit werkt alleen als een klant ook probeert te begrijpen dat de communicatie tussen het personeel onderling niet altijd vlekkeloos verloopt.
Ook zij zijn slechts mensen en hebben niet altijd de mogelijkheden zaken even snel op te pakken
ook zijn de onderlinge belangen tussen personeel en die van werkgever niet altijd van de zelfde orde.
sommige denken met je mee, andere doen dan niet

Maar  het komt ook  voor  dat klanten niet altijd duidelijk aangeven wat ze verwachten.
En hebben een vaak alleen oog voor hun eigen belang

Als je echter niet tevreden ben waarom dan toch terug blijven gaan.

het beste signaal is simpel

Ik ben niet tevreden en ik ga voor de toekomst naar een andere dealer die me beter begrijpt.

mvg ad mies

« Laatst bewerkt op: 06 mei 2017, 21:19 door Waffie »
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline Oldtimer

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #104 Gepost op: 06 mei 2017, 19:55 »
Citaat
dealer die me beter begrijp

Ad,
Ik begrijp je niet  ;D 8)
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline GSXRed

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #105 Gepost op: 01 juni 2017, 20:16 »
Ik wil niet chauvinistisch zijn maar hier in Schijndel zit Huibers motoren.  TOP!!! Keuze zat en als je voor een onderdeeltje komt (zoals ik regelmatig wat nodig had voor mijn project)  dan zullen zij je altijd helpen! Mark (verkoop werkplaats)  is echt een topper, hij denkt met je mee en juicht projecten zoals de mijne juist toe. Of je nu met een gloednieuwe motor komt of met een oud hok... Daar weten ze hoe het werkt. Klant is koning en iedereen wordt correct geholpen. Al heb je 100Den vragen, service staat daar echt absurd hoog!

Overigens heb ik ook goede ervaringen met motoport Den Bosch, met name de twee heren achter de magazijn balie zijn super behulpzaam

Offline Menno

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #106 Gepost op: 01 juni 2017, 20:28 »
Eensch over Schijndel: Topzaak!

Offline luwe

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #107 Gepost op: 02 juni 2017, 00:44 »
HANS IN ELBURG CLUB DEALER
NOG STEEDS ZEER TEVREDEN
 GROTE BUURT EN BANDEN ALP 700  8) [size=78%] [/size]

Offline James Bond

Re: Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
« Reactie #108 Gepost op: 02 juni 2017, 22:39 »
Luwe: helemaal mee eens !!!! :)
AT 1996 (en een CB500 uit 2002)