Techniek > Honda Africa Twin

Benzine pomp..

(1/8) > >>

Mark:
Na ruim 92.000 km heeft de (zover ik weet) eerste pomp zijn tijd gehad. Het moest er een keer van komen..

Ik heb het forum nog een keer goed door gespit (het oude forum ook toen hij nog online was) en ben na alle alle experimenten van iedereen toch van plan om er weer een originele Honda pomp onder te leggen.
Het is te lastig om hem naar Sprundel te krijgen (sorry Ad, als hij weer loopt maak ik weer een afspraak voor nieuwe banden, ook hard nodig)

Maar mijn vraag is eigenlijk waar je relatief goedkoop een originele pomp kunt bestellen, het gaat me niet om de allergoedkoopste maar mijn garage wil nog wel eens aardig rekenen. Het zou helemaal mooi zijn als ze hem op kunnen sturen.

Tot die tijd maar weer met 4 banden de weg op :(

hcm:
Hallo Mark

Als het goed is kun je hem ruilen bij Olaf, oude inleveren krijg je een nieuwe (2de hans)terug. Stuur hem anders een pm

SUC 66666666666666

daandus:
of je mailt mij, krijg je voor 4 tientjes een compleet nieuwe schakelopbouw met condensator+diode aanpassing.

Dit kun je gemakkelijk zelf monteren, en krijg je per post binnen.
Helaas is er nu een paar weekjes levertijd; als tussen oplossing kun je de pomp verwijderen, de slangen doorverbinden en vaak tanken!

Timy:
Ik heb via Ad de originele pomp besteld, die was erg voordelig. Mail hem ff en misschien kan hij nog steeds zo goedkoop aan de pomp komen!

henkiehaag:
Daan! vergeet me niet als ze weer binnen zijn he  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View