Vandaag heb ik de kleppen gesteld en nieuwe bougies erin gedraaid.
Die bougies zagen eruit of ze maar een 3 a 4 K gelopen hadden ipv de 10 K ...
De achterste cilinder stond redelijk ruim ,, deze redelijk krap gezet omdat ze toch steeds ruim lopen.
Maar de voorste cilinder was echt lastig ,, bobine verwijderd ,, zag redelijk wat aanslag op de aansluitingen gelijk schoon gemaakt en vaseline erop....
Maar dat klepdeksel kreeg ik wel los maar er niet tussen uit ...
met ontzettend geknoei en geëtter heb ik het wel voor elkaar gekregen ,,, de kleppen stonden met name de uitlaatklep stond belachelijk ruim , kon er makkelijk een 0,30 mm doorhalen ,, heb het idee dat de vorige keer niet goed gedaan is of gewoon niet ,, had hem met de carburateurs te gelijk laten afstellen zodat ik nooit gezeur kon krijgen dat ze verkeerd staan .....
had geen steeksleutel 24 , anders kon ik de dop eraf halen en had ik misschien de ruimte gehad die ik nodig had.....
hoe doen jullie dat ??
ding loopt nu rustiger ,, en het getik is over nu...