TCN Activiteiten > Regionale activiteiten

STO - Stammtisch Oost

<< < (33/597) > >>

Bono:

--- Citaat van: raceneus op 22 december 2009, 22:49 ---Rijdt jij in de winter gewoon door ? (ook gezien je vraag over de ALV..) Niet zozeer de kou alswel (nu) de pekel maakt dat ik twijffel..

--- Einde van citaat ---

Ik rij in de winter door. Alleen nu even niet. Ik heb de vorige week mijn voorremmen los gehad, gangbaar gemaakt en vastgezet. Alleen het ontluchten wilde niet zo.:(

Van mijn werk naar huis gereden (zonder voorrem).:o Dit is niet echt fijn en is beslist geen hobby, maar het ging prima. Gewoon je koppie erbij houden en er bewust mee bezig zijn dat je geen voorremmen hebt. Toen ik bij mij de straat inreed had ik het gevoel dat ik thuis was. Alles weer op de automatische piloot, niet meer nadenken over die remmen (want ik was er toch?), rij onder de carport door, knijp de rechterhandle in en... niks dus. Te laat om nog de voetrem te gebruiken en uiteindelijk bewust ingestuurd op 3 kliko's en een stuk traanplaat wat op dat moment onder mijn keukenraam stond.:o

Een hels kabaal natuurlijk. En ik kwam eigenlijk niet meer bij van het lachen en was al lang blij, dat er geen camera in de buurt was.:))

Komt mevrouw Bono ineens naar buiten stuiven, omdat ze dacht dat ik OP mijn plaat was gegaan. Toen ze zag dat ik TEGEN mijn plaat was gereden, was ze gerustgesteld. Met het vriendelijke (doch dringende :D) verzoek om orde te scheppen in de klikobende, ging ze weer naar binnen. ;D ;D

Een dag later werkte het weer niet mee en vanaf die tijd staat-ie onder onder de hoes en heb tot nu toe niet gereden.>:( Eerst ontluchten natuurlijk. Moet nog ff kijken wanneer ik dat ga doen, want het begint wel te kriebelen.:P

Oldtimer:
Kijk, dat is nou nog eens een leuk kerstverhaal. :angel: :angel: :angel: :angel:
Vooral dat mevrouw Bono naar buiten komt stuiven. Ze is blijkbaar erg zuinig op de kliko  ;D ;D ;D ;D

Wie volgt ????

Bono:
Ein guten Rutsch ins Neue Jahr! ;D

 8)

Maar in het Duits... in het kader van "Stammtisch"...  ;D ;D

The Red Baron:
Auch für euch alle: Ein guten Rutsch ins neue Jahr.
Om even op de duitse tour door te gaan.
Ik was op de ochtend voor Kerst nog even in Duitsland. Daar kennisgemaakt met Transalp-Stammtisch-Niederrhein. Misschien leuk om in de toekomst met die gasten iets grensoverschreidends te ondernemen.
Zij treffen zich altijd in Isselburg, dus geen wereldreis vanaf Duiven.

http://www.daddys-bikertreff.de

Nico, TRB

Oldtimer:
Leuk initiatief, we gaan gewoon daar een keer op de borrel met z'n allen.

Wanneer is hun Stammtisch treffen  Nico ???

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Mobile View