Ik was gisteravond ook weer thuis (Borne, naast Hengelo).
Was mijn eerste kennismaking met de TA-club. Bedankt voor de rondrit en de gezelligheid.
Ik zal mij spoedig voorstellen in het juiste 'topic' en eens proberen wat foto's te plaatsen.
In een note-dop: eerst op Honda's brommers gereden (C-310, SS-50 daarmee 4x naar de Cote d'Azur gekacheld!). Na mijn 20ste ben ik begonnen op een Suzuki DR400, een Guzzi V1000SP (import, te log, te onbetrouwbaar), een Honda 650 Dominator (10jr gehad), BMW K100 uit 1985 (10jr gehad, saai maar verder prima) en nu sinds 2 jaar mijn vroegere droomfiets: een AT uit 1997 !!
Dit voorjaar heb ik een projectfiets gekocht voor ca 500 piek: een TA uit 1987 met een tik in het blok.
Vervolgens een ander blok gekocht (uit 1996) en die erin gehangen, pro-link helemaal opgeknapt, div. spuitwerk, nwe voorband, trommelremschoenen, inlaatrubbers etc. etc. Reden: ik miste het sleutelen. Al die tijd uiteraard gebruikmakend van de info op deze site en van de tips van Hans (?) in Elburg.
Afgezien van de zweetdruppels bij het verwijderen van de achtervork en het inhangen van het nwe blok, gaat het sleutelen mij prima af.
.
Het nieuwe blok start en ik heb al illegaal (motor is geschorst) gereden in de straat.
Uiteindelijk gaat mijn vrouw op deze fiets tuffen (zij heeft 18 jaar niet gereden), en ik natuurlijk een beetje off-road oefenen in Twente. hahaha. En nog een keer naar Col de Parpillon (met die tunnel, vlakbij Briancon)....