Auteur Topic: STO - Stammtisch Oost  (gelezen 707012 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Oldtimer

STO - Stammtisch Oost
« Gepost op: 06 oktober 2009, 19:00 »
Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover.
Stammtisch Oost = uit de as herrezen. Jammer dat een paar mensen niet kunnen vanwege afsluitweekend.
Het beloofd een gezellige avond te worden in " de Tol" en zoals al eerder gemeld:  Iedereen is welkom aan de rijksweg 19 in Duiven.
De bedoeling van dit nieuwe topic is dat we hier de berichtgeving, afspraken en dergelijke rond de stammtisch hier melden en het topic " oprichting onderonsje"  gaan sluiten.
Vanaf 19.00 uur ben ik aanwezig a.s. vrijdag en ik hoop dat ik niet alleen aan die grote tafel blijf zitten.

Tot vrijdag dus.

Groeten

Marien (aka oldtimer)

« Laatst bewerkt op: 05 april 2017, 20:32 door Arjen »
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline soundive

Re: STO STAMMTISCH OOST
« Reactie #1 Gepost op: 06 oktober 2009, 20:16 »
Ben benieuwd :)
Tot vrijdag!!

Offline Bono

Re: STO STAMMTISCH OOST
« Reactie #2 Gepost op: 07 oktober 2009, 00:21 »
Yep.  8)
-- Han --

Offline melcom

Re: STO STAMMTISCH OOST
« Reactie #3 Gepost op: 08 oktober 2009, 21:02 »
tot morgenavond

Offline Bono

Re: STO STAMMTISCH OOST
« Reactie #4 Gepost op: 09 oktober 2009, 17:56 »
Net gegeten. Tot zo.  8)
-- Han --

Offline Oldtimer

Re: STO STAMMTISCH OOST 1e donderdag vd maand
« Reactie #5 Gepost op: 10 oktober 2009, 10:26 »
De eerste STO zit er op. ;D ;D ;D
De deelnemers Bono, Soundive, TA89, Melcom, Sandra en Oldtimer.
Een paar afmeldingen mocht de pret niet drukken en we hebben gezellig gekeuveld.
De vrijdag is niet zo'n geschikte dag gebleken ook in verband met andere aktiviteiten in De Tol.
De eerste afspraken zijn dus gemaakt en we gaan voor de donderdagavond en wel de 1e van de maand.
De volgende STO is dus op 5 november, Vanaf 19.00 uur.

PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Sandra

Re: STO STAMMTISCH OOST
« Reactie #6 Gepost op: 10 oktober 2009, 17:36 »
Hi, ja was even leuk om ook de gezichten te zien!
Allemaal toffe motormannen. Misschien zijn er meer "wijzen uit het oosten'' :angel: die gezellig met ons mee willen babbelen of eens 'n ritje maken? Tot 5 november!  :) groetjes Sandra
[img]http://img684.imageshack.us

Offline ta89

Re: STO STAMMTISCH OOST
« Reactie #7 Gepost op: 10 oktober 2009, 20:22 »
Hoi, de eerste STO was een leuke kennismaking met de "wijzen" mannen en vrouw uit het oosten. ;)
Er waren dus niet alleen mannen maar ook een toffe motorvrouw.
leuk om te zien welk gezicht er bij het forumnaam hoort.
zoals al gezegd 5 november is de volgende STO, dus clubleden uit de regio oost pak je motor en kom eens langs.

Groeten Peter
Transalp pd 10 2000 50th anniversary model
Cb550f1 '76
Moto Guzzi California 3 met zijspan ‘89
Honda  Cb750F Bol’dor ‘81 (te koop)

Offline Bono

Re: STO STAMMTISCH OOST
« Reactie #8 Gepost op: 11 oktober 2009, 13:17 »
Tja... deze "wijze uit het oosten" komt feitelijk uit het zuiden  :-X  ;D ;D
Maar het was zeker gezellig en leuk om de gezichten bij de namen te zien. Tot de 5de weer.  :))

Oh ja, hoe heette die site ook al weer van die routes? Ben ik vergeten... :-[
-- Han --

Offline Oldtimer

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #9 Gepost op: 11 oktober 2009, 13:54 »
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Sandra

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #10 Gepost op: 11 oktober 2009, 21:57 »
Heren/ dames,
In het bosrijke gebied rondom doetinchem zijn er plenty leuke wegen en zandpaden om een leuke on en off the road rit te rijden. 
Ben me al een beetje aan het orienteren om een leuke rit in elkaar te zetten, ga deze week vast even op verkenning, en heb er echt zin in  :P!
Misschien ga ik die Bridgestone Trailwingen die in de schuur liggen er wel even om laten leggen, die Conti Trail Attacks zijn super op de weg maar vorige week nam ik voor de gein even een vrij mul pad , ... da was heel nie leuk.... :(
Op de volgende stammtisch-avond hoop ik de rit klaar te hebben, doeiii gr. Sandra
[img]http://img684.imageshack.us

Offline chaos

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #11 Gepost op: 11 oktober 2009, 23:35 »
goh wat grappig

ik als een oud lid van stammtisch duiven vindt dit initiatief erg leuk.
ik ben door andere bezigheden inderdaad veel afwezig geweest en nog, maar de stammtisch heb ik altijd een warm hart toegedragen.
in het najaar is het altijd zeer druk op het werk en dat levert vaak veel probs op. (nico weet nog wel dat ik veel moeite had om in september en oktober te kunnen komen)
ik begrijp dat het nu op de eerste donderdag van de maand wordt gehouden.
ik zal het proberen te plannen in mijn agenda, hoelaat is het samen zijn?

greetz
chaos

Offline mauppie

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #12 Gepost op: 12 oktober 2009, 07:42 »
Ik kon er niet bijzijn i.v.m het afsluitweekeind (wat trouwens ook erg gezellig was), ik zal proberen de volgende er te zijn.
mvg,Maurits
Africa twin '96 zwart-oranje
Kawa Z800 '15 wit
Volvo V70 classic '00
Batavus 24/7
Tefal ultragliss 4570

Offline Bono

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #13 Gepost op: 12 oktober 2009, 08:55 »
aan wie vraag je dat ??

Melcom had het hierover... :))

Sandra; ik las ergens dat je interesse had in badges. Ik weet niet of er weer een nieuwe "actie" komt. Zo'n actie is al met al behoorlijk wat werk. Maar bij de volgende Stammtisch, mag je naar mijn badge kijken >:D  ;D ;D
-- Han --

Offline Sandra

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #14 Gepost op: 12 oktober 2009, 11:37 »
Ik verheug me er al op hoor!  :D
[img]http://img684.imageshack.us

Offline melcom

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #15 Gepost op: 12 oktober 2009, 13:36 »
De kennismakingsavond was gezellig en "leuke mensen", smaakt naar meer. Sandra blijkt in ieder geval al actief. Op deze site staan ook veel motorroutes http://gpstracks.nl/. tot de volgende STO, groetjes Melcom
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2009, 13:40 door melcom »

Offline ta89

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #16 Gepost op: 12 oktober 2009, 18:15 »
Heren/ dames,
In het bosrijke gebied rondom doetinchem zijn er plenty leuke wegen en zandpaden om een leuke on en off the road rit te rijden. 
Ben me al een beetje aan het orienteren om een leuke rit in elkaar te zetten, ga deze week vast even op verkenning, en heb er echt zin in  :P!
Misschien ga ik die Bridgestone Trailwingen die in de schuur liggen er wel even om laten leggen, die Conti Trail Attacks zijn super op de weg maar vorige week nam ik voor de gein even een vrij mul pad , ... da was heel nie leuk.... :(
Op de volgende stammtisch-avond hoop ik de rit klaar te hebben, doeiii gr. Sandra

Nou Sandra das mooi, bij ons in de gemeente zijn sinds vorig jaar bijna alle leuke zandpaden tot verboden gebied verklaart voor motorvoertuigen >:D C:-)
gr, Peter
Transalp pd 10 2000 50th anniversary model
Cb550f1 '76
Moto Guzzi California 3 met zijspan ‘89
Honda  Cb750F Bol’dor ‘81 (te koop)

Offline Oldtimer

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #17 Gepost op: 12 oktober 2009, 20:55 »
Hallo Chaos, en overige tischleden.
Leuk dat je reageert.
Natuurlijk zijn ook alle " oud " leden welkom. Graag zelfs, omdat de kern van de tisch toch de mensen zijn . De lokatie is zoals je misschien wel weet Cafe de Tol aan de rijksweg waar we bij de 1e meeting hebben al meteen eigenlijk afgesproken om de 1e donderdag van de maand te plannen. Of dat zo blijft zal afhangen van het winterprogramma in de Tol. Wanneer de lokatie helemaal vol zit met biljarters en met darters is er vaak geen plek meer voor ons.
Op dit moment heb ik nog niet alle data van de geplande wedstrijden, dus zolang blijft de 1e donderdag vd maand staan. Op deze  donderdag 5 november is er in ieder geval wel een biljart toernooi vanaf 20.00 uur maar daar hebben we waarschijnlijk geen last van. Mocht er nog verandering in "dreigen"  te komen zal ik dat uiteraard voorstellen aan alle tisch leden. Ik ben  in ieder geval altijd aanwezig vanaf 19.00 uur.
Ook Nico ( Red Baron ) probeert er een keer bij te zijn. Wat ons betreft: Hoe meer zielen........ dus chaos, graag tot ziens.
Ook aan andere Oosterlingen nogmaals de oproep om ook eens aan te wippen. 

Intussen heb ik ook niet stil gezeten en heb wat contacten met de beheerders van een crossterrein in Boxmeer. We kunnen daar een keer gaan kijken of het een geschikt terrein is om wat vaardigheden te oefenen. Dit zou op een zaterdag, of zondagmorgen kunnen naar het zich laat aanzien. Misschien is er belangstelling voor en dan hoor ik het wel bij de volgende tisch.
Nou allemaal de groeten en ik hoor het wel weer.

Marien

PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline The Red Baron

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #18 Gepost op: 12 oktober 2009, 20:59 »
Ik heb de eerste Stammtisch nieuwe stijl gemist. Jammer, maaar het is niet anders. Zo te zien en te lezen was het gezellig.
Voor wat betreft off-road, ik zal even zoeken, misschien heb ik nog ergens een oude TCN all-road-rit liggen die ik ooit uitgezet heb. Onze Chaos heeft toendertijd de rit gecontroleerd en daarbij zijn leven geriskeerd door volgas een onoverzichtelijke kruising over te steken. Misschien is daar nog wat van te gebruiken. Maar zoals ta89 terecht opmerkt, er is (te) veel verboden voor motoren.
Nico, TRB
Transalp 1997 Rood
Transalp 1996 Paars
Varadero 2009 Zwart/Grijs

Offline Oldtimer

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #19 Gepost op: 12 oktober 2009, 21:01 »
Hallo Nico.
Het mag ook een nieuwe route zijn hoor. We helpen allemaal  ;D ;D ;D
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline ta89

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #20 Gepost op: 12 oktober 2009, 21:40 »
van mij hoeft er niet zo heel veel zand/blubber in een route te zitten.
een zandpad vindt ik leuk maar blubber :'( daar houden ik en m'n alpie niet zo van!
gr,
Peter
Transalp pd 10 2000 50th anniversary model
Cb550f1 '76
Moto Guzzi California 3 met zijspan ‘89
Honda  Cb750F Bol’dor ‘81 (te koop)

Offline Oldtimer

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #21 Gepost op: 12 oktober 2009, 21:42 »
Wie zegt dat er blubber ligt ???
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline chaos

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #22 Gepost op: 12 oktober 2009, 23:15 »
hoe meer kuilen en heuvels, hoe leuker ik het vindt.
een beetje blubber is ook niet erg, ik dacht dat ik zelfs de modder van een aantal jaren terug in spanje er nog op heb zitten.
het wordt ook weer tijd dat ik de verworven vaardigheden weer eens beoefen. ;)


Offline Sandra

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #23 Gepost op: 12 oktober 2009, 23:27 »
Ha, de zon scheen vanmiddag, ik was vrij en heb vast een beginnetje gemaakt aan de rit  :) Zo gezegd zo gedaan.
Ik heb tot nu toe een leuk stukje uitgezet met af en toe een vrij hard zandpad, rest v/d kilometers komt nog wel  :)
Mul zand, modder en kuilen: best mooi met een wat lichtere fiets, XR ofzo de alp vind ik voor dat werk (voor mij) best zwaar!
[img]http://img684.imageshack.us

Offline Oldtimer

« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2009, 22:44 door Oldtimer »
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Oldtimer

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #25 Gepost op: 18 oktober 2009, 10:37 »
Ben even op het terrein geweest en er is naast het bestaande circuit veel ruimte voor een alternatief. Er zijn heuveltjes en vlakke stukken en natuurlijk ook een zandbak. Voor speciale dingen kan het terrein worden aangepast. Lijkt geen probleem.
Ik heb wat foto's gemaakt.  Er bestaat een mogelijkheid om een keer te gaan spelen daar. Moeten we wel even afspreken Dit kan nu alleen op zaterdag of zondagochtend maar als we hier wat willen in de toekomst kan het ook eventueel op een andere dag.
Als er interesse is hoor ik het graag van jullie.
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2009, 10:40 door Oldtimer »
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline soundive

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #26 Gepost op: 18 oktober 2009, 12:39 »
He ziet er goed uit.
Als eerste vast bedankt voor het onderzoek.  En ja ik wil er beste een keer spelen ;D

Offline Oldtimer

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #27 Gepost op: 18 oktober 2009, 13:07 »
Das mooi Ralf,
Vanuit Nijmegen is het " net om de hoek"
Is natuurlijk wel leuker om met een groepje te gaan op een zaterdagochtend of zo.
Spreken mekaar wel op de STO

Groeten
M
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

bull

  • Gast
Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #28 Gepost op: 18 oktober 2009, 13:09 »
is dit in Ressen / bemmel :o

Offline Oldtimer

Re: STO Stammtisch Oost
« Reactie #29 Gepost op: 18 oktober 2009, 13:11 »
Nee, dit is boxmeer. en das over de maas ipv over de waal  ;D ;D ;D
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.