- bezoek ook onze website!
Voor degenen die morgen gaan "opstappen": Ten eerste: flikker er niet weer af enTen tweede: een hele fijne rit .
Hoi, wanneer is de volgende stammtisch oost?raceneus doe mij anders even een berichtje als je gaat, kunnen we samen op rijden.drente rit heb ik wel in de planning, weet alleen nog niet of ik kan, hoor ik nog.groeten Eddy
Hoi Paul, dat is balen! 1 april dus....ik draai zelf ook 2 ploegendienst, als hierin niets veranderd heb ik geluk,en kan ik er bij zijn!
Maar ik verheug me nu al op 11 april: allroad Assen !!Wie gaan er allemaal mee ?!?! Kunnen we ergens langs de A50 afspreken..
Klopt 1 april volgende STO; Oldtimer: dan nog op dezelfde lokatie ?Ik hou je op de hoogte mbt 11 april Eddy!grt Rob
ga jij 1 april ook naar de STO Rob?samen oprijden?
waarschijnlijk kom ik ook..
weet nu alleen nog niet 'waar ik vandaan ga komen'..;
als ik vanuit Apeldoorn ga rijden we samen op.., mocht ik die dag (voor m'n werk) al in Arnhem zijn ga ik rechtstreeks..
Oldtimer: dan nog op dezelfde lokatie ?
Ha STO-ers..Lees net dat de BAT op 23 mei is..(BAT is toch beetje speule / prutse in het zand met de brommert ??)Wie heeft het voornemen te gaan ?
Voor diegenen die het duits machtig zijn en vrijdagavond niks te doen hebben.Ik krijg bezoek dus moet "leider absagen" Groet, TRB***************************************************Hallo Freunde,wir treffen uns wieder am kommenden Freitag, den 26. März, wie gewohnt um 18.00Uhr bei Daddys.Hoffentlich frisch gewaschen und geputzt! - nicht nur die Moppeds.Sollte am Samstag oder Sonntag der Wettergott uns gnädig sein, dann sollten wir doch endlich die Saison eröffnen. Wir schlagen vor eine Ausfahrt nach Goch zu Honda Lörper, wo Samstag/Sonntag die Roadshowstattfindet. Wir werden erwartet!!!http://www.honda-loerper.de/appc/index.phpNäheres können wir Freitag beim Stammtisch besprechen.Für diejenigen, die am Freitag nicht kommen: Ruft uns an oder mailt für Infos.transalp-niederrhein@t-online.deGruß Iggi und BiggiLeuuk, ik heb mijn alp bij Loerper gekocht vorig jaar! Eens even kijken wat het weer doet!**********************************************************