Techniek > Honda Africa Twin

Kuipdelen Hamart

(1/2) > >>

beginneling:
Ik heb een vraag aan jullie.
Ik heb met mijn Twin een ongeluk gehad.
Daardoor ligt mijn gehele kuip in elkaar.
Nou ben ik aan het zoeken voor waar en wat voor prijs je aan andere kuipdelen kan komen.
Nou blijkt daar erg weinig handel in te zittenen als er handel in zit zijn ze aardig aan de prijs .
heeft iemand ervaring met de delen van Hamart.
Over hoe ze passen en sluiten op elkaar.
voordat ik daar mijn centjes aan uit ga geven.

Hotel 317:
pharaobike heeft ook kuipdelen (volgens mij gewoon dezelfde aangezien maar weinige ze maken!). Is volgens mij beter omdat Hamart mij verteld dat er een carbon arbox cover is voor een RD04....?  ::)

Flip:

--- Citaat van: beginneling op 10 oktober 2009, 19:55 ---heeft iemand ervaring met de delen van Hamart.
Over hoe ze passen en sluiten op elkaar.
voordat ik daar mijn centjes aan uit ga geven.

--- Einde van citaat ---
Ik heb aantal malen 2e hands kuipdelen en onderdelen bij Hamart besteld. Hun 2e hands spul is goed en anders vermelden wel ze als er iets mist, afgebroken, scheurje etc. Het nieuwe spul kopen ze volgens mij gewoon in via Boano, AQ, Touratech, Motech etc. Het zou moeten passen maar in de praktijk zal je altijd wat moeten freubelen om het passend te maken. Ze hebben ook een 100% positieve score als feedback op eBay, ook van mij.
Succes!

harry:

--- Citaat van: Hotel 317 op 10 oktober 2009, 21:27 ---pharaobike heeft ook kuipdelen (volgens mij gewoon dezelfde aangezien maar weinige ze maken!). Is volgens mij beter omdat Hamart mij verteld dat er een carbon arbox cover is voor een RD04....?  ::)

--- Einde van citaat ---

Och, een foutje kan iedereen maken hoor. Smit Power Parts is ook een gerennommeerd tuningbedrijf en die konden mijn RD07 destijds ook wel opboren tot 700 cc...
Niet maar meteen aannemen dat het dan niet goed is, waarschijnlijk hebben ze er stomweg overheen gelezen.  ;)

Menno:

Je kan ook bellen met Berry Wichers van desertmotors. Heeft een loods vol met onderdelen, ook kuipwerk.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View