Techniek > Honda Africa Twin

XRV 650 Start niet

(1/3) > >>

Richie:
Hoy iedereen, een maat van me heeft sinds gister een XRV 650. Helaas stond ie vandaag in de middle of nowhere stil. Eerst telkens ff inhouden en de toerenteller viel ff terug. Daarna viel ie uit en starte toen nog een paar keer met de choke maar daarna niet meer. De startmotor draait prima en met een beetje gas erbij hoor je volgens mij ook de brandstofpomp, maar helaas...

Met de ANWB erbij bleken de bougies geen vonkjes te geven dus zoeken we het probleem op het moment bij de elektra. Het is een XRV 650 en deze heeft nog 2 rechtopstaande cdi's, type MS8 (Zie foto)

Het knipperlicht doet het langzaam of helemaal niet. En het groot licht doet het niet.

Hij meldt zich straks wel ff aan op het forum, en dan houden we jullie op de hoogte van onze klus.

-JJ-:
Hallo Allemaal,

Dit gaat dus over mijn recent aangekochte Africa Twin. Ik hoop dat jullie een aantal tips hebben om het probleem op te lossen!

Hierbij de foto van de CDI's.



Alvast bedankt,

JJ

The Headless Horseman:
Ik kwam hier op het forum recent nog wat CDI's (voor een TA, maar dat maakt niet uit -> die gebruiken óók MS8) tegen voor een schappelijke prijs.

-JJ-:
Bedankt voor de tip, heb een mailtje verzonden naar diegene die de CDI's aanbiedt.

mauppie:
Kan me haast niet voorstellen dat de bijden CDI's defect zijn.
Zitten de accu polen goed vast? en/of controleer de hoofzekering of die niet is weggesmolten of de bedrading daar omheen.
Succes,
Maurits

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View