Auteur Topic: V-trec instelbare koppeling hendels ook voor allroad motoren?  (gelezen 2494 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline GS Allroad

Hallo.

Ik zag net op www.motorfreaks.nl een stukje over instelbare koppeling hendels voor bijna alle soorten motoren,geld dit ook voor allroad motoren?

Ze zeggen er namelijk niet bij wat voor soort motoren dit soort hendels kunnen dragen.

Grt.
Stephan.
BMW R 1100 GS  1996

Offline NiCoAT

Re: V-trec instelbare koppeling hendels ook voor allroad motoren?
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2009, 11:51 »
Hallo.

Ik zag net op www.motorfreaks.nl een stukje over instelbare koppeling hendels voor bijna alle soorten motoren,geld dit ook voor allroad motoren?

Ze zeggen er namelijk niet bij wat voor soort motoren dit soort hendels kunnen dragen.

Grt.
Stephan.

Euh Stephan,
het door jou "gelinkte" artikel lijkt over remhendels te gaan  ???
Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Offline V-Twin

Re: V-trec instelbare koppeling hendels ook voor allroad motoren?
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2009, 11:55 »
Euh Stephan,het door jou "gelinkte" artikel lijkt over remhendels te gaan  ???

Eh Nico even je bril opzetten  8)

"Nieuw in het gamma van de Jong Tuning zijn deze fraai uit aluminium CNC gefreesde rem- en koppelingshendels van V-Trec. De hendels zijn in zes standen instelbaar en leverbaar in vijf verschillende kleuren, in lange en korte uitvoering."

@ Stephan, wat let je op die Hollanders in Duitsland even te mailen met je vraag. Dan heb je direct antwoord van de makers van het product. Als je het dan hier meldt weten wij het ook  ;)

Offline NiCoAT

Re: V-trec instelbare koppeling hendels ook voor allroad motoren?
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2009, 12:01 »
Eh Nico even je bril opzetten  8)

klopt, die had ik inderdaad niet op, vandaar mijn voorzichtige opmerking
volgende keer is het beter om zonder leesbril alleen te lezen ;D
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2009, 12:10 door NiCoAT »
Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Offline GS Allroad

Re: V-trec instelbare koppeling hendels ook voor allroad motoren?
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2009, 16:58 »
Ik heb een mail gestuurd naar het bedrijf,ik wacht nog op een reactie.
BMW R 1100 GS  1996

Offline Hotel 317

Re: V-trec instelbare koppeling hendels ook voor allroad motoren?
« Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2009, 19:28 »
Koppelingshendels zijn vaak uitwisselbaar. dat wil zeggen dat een Honda remhendel soms perfect op een yamaha motor past, met als enige verschil dat de één matzwart en de ander verchroomd is.

Volgens mij komen de hendels dus ook gewoon van een grote fabrikant, en maakt deze fabrikant evt. ook luxere (inklapbare / verstelbare) uitvoeringen. Het lijkt mij moeilijk te geloven dat Brembo alleen remschakelsets van €300 maakt en geen hendeltjes van €10...

Offline GS Allroad

Re: V-trec instelbare koppeling hendels ook voor allroad motoren?
« Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2009, 19:39 »
Ik heb net een e mail ontvangen van het bedrijf en dit is wat ze zeiden.


Hallo Stephan,

Het Spijt me zeer maar voor de Transalp heb ik die niet mischien in de toekomst maar dat kan ik nog niet precies zeggen.


Mvg
Edwin de Jong

BMW R 1100 GS  1996

Edwin

  • Gast
Re: V-trec instelbare koppeling hendels ook voor allroad motoren?
« Reactie #7 Gepost op: 27 oktober 2009, 15:38 »
Hallo Allemaal,

Ik meld me maar even op het Thema Rem en Koppelingshendel.

Zoals ik al gezegd had dat ik ze niet heb voor de Transalp is al jammer genoeg.
Maar dat wil niet zeggen dat ze in de toekomst niet komen  ;D
Wij hebben in ons sortiment al wel de Tourenschermen en de Handvatten voor de Transalp.
Die eigentlijk ook goed verkocht worden.

Aan Hotel 317. Ja dat klopt wij laten ze zelf maken daarom ook de gunstige prijs voor een setje dat komt omdat er geen  handelaars meer tussen zitten.
Kun jij gedanken lezen? ja wij hebben ze al en komen ook spoedig op de markt inklapbare / verstelbare) uitvoeringen.

Een vraag aan V-Twin kennen wij ons?

Groet
Edwin