Techniek > Honda Africa Twin

Even voorstellen

(1/4) > >>

waztafel:
Hallo,

Ik lees hier nu al een aantal weken met plezier de verhalen en heb me zojuist geregistreerd omdat mijn vriendin en ik voornemens zijn om volgend jaar met de brommer naar Zuid-Afrika te rijden.
Voor de trip hebben we het idee om een AT (pour moi) en een TA voor madame aan te schaffen.
Momenteel rijd ik zelf een Ducati Sport 1000...



Voor de aanschaf van de AT heb ik me vorige week gericht naar Berry Wichers (Desert Motors).
Als alles goed gaat dan heb ik volgende week deze moto voor de deur staan:



Een '95'er met nog geen 30.000 op de klok voor 3400,- euro (wat vinden jullie van die prijs?).
Ik ben begonnen met het opstellen van een lijst van zaken die ik nog wil veranderen. Tevens ben ik natuurlijk op zoek naar een aantal mods zoals valbeugels, koplampbeschermer, alu kisten, etc.

Ik hoop dat ik komende tijd wat vragen mag stellen hier. Ik heb in ieder geval al veel info gevonden mbv de zoekfunctie.

Niek



Oldtimer:
Hallo Niek, Leuke bromfiets.
Welkom bij de club.
Ik zie dat je uit Enschede komt dus............  Stammtisch Oost is er ook voor jou.
Hou dat topic maar in de gaten.

Je mag natuurlijk altijd even langskomen in Duiven

Groeten
Marien

zwart met oranje:
he dat is grappig ik was zaterdag nog bij berry en bij je motor staan kijken

Hotel 317:
Mooi ding man!

Aluminium kisten van Kkrauser hebben een K-wing: een mooiere oplossing dan een buizen kofferrek naar mijn mening:
zonder koffer // met koffer

deze zijn bij deAfrica Twin helaas niet met snelsluiters te verwijderen, maar het ziet er stukken eleganter uit dan zo'n vierkant rek.

Wat ik zéker zou overwegen zijn progressieve veren voor, en als je het kunt missen (of in plaats van valbeugels en koplampbescherming) een andere schokdemper achter. Wilbers heeft voor €650 een demper met instelbare low en hi-speed demping en voor €850 kun je de veervoorspanning ook nog met een draaiknopje verstellen. Met weinig moeite kun je de twin dan aanpassen aan goed wegdek, slecht wegdek, sportiever rijden, of niet...

Voor op reis is het altijd handig om een setje lampjes, zekeringen, een spanningsregelaar en/of brandstofpomp in de handbaggage mee te nemen: voor de rest zul je geen rare verassingen mee maken (en de brandstofpomp is eigenlijk de enigste die je bij andere motoren niet zult tegenkomen.

Sandra:
Hmm...., die Duc mag er zijn zeg, holy moses :P  :P  :P wat zijn dat voor mooie megaton-achtige uitlaten? mjammie geluidje zeker, open of half open?
Ook mooie voorvork, origineel of zelf gemonteerd?
Errug mooi hoor....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View