Met een top koffer heb ik inderdaad ook dat ie een beetje slingert bij het afremmen op de motor. Hangt
er ook vanaf hoe zwaar de inhoud is. De 700 is daar een beetje gevoeliger voor dan de 650 is mijn
ervaring.
Overigens heb ik inmiddels de PC V er op zitten, en dat scheelt toch wel wat.
Het starten gaat beter, de motor slaat sneller aan, het onrustig lopen in het aangegeven
toeren gebied is niet verbeterd helaas. Wel heb ik het gevoel dat het "gas" een stuk beter te
doseren is.
Wat, achteraf, mijn grootste probleem was, wat dat de motor niet stabiel op dezelfde snelheid
bleef rijden. Voor mijn gevoel zat dat vast aan dat onrustige lopen, maar dat blijkt niet het geval.
Het was onmogelijk om de motor op een gelijke snelheid te houden over een wat langere afstand.
Bijvoorbeeld bij 80 KM, en geen verandering van de gashandel stand varieerde de snelheid al
gauw een 5 tot 7 KM, zowel plus als min. Dat is met de Power Commander helemaal weg, en
achteraf een verademing.
Dus ondanks de kosten toch blij dat er nu een PC V op zit. Jammer dat Honda af fabriek kennelijk
de motor te veel knijpt, of niet de optimale motor management map er in heeft zitten.