Techniek > Honda Africa Twin

Pivot Pegz

(1/3) > >>

Flip:
Dag,

Wie rijden er rond met die Pivot Pegz gemonteerd op zijn @?

Flip.

hcm:
Ik niet, ik heb ze van Nikotech eerst wel wennen maar ze zijn lekker groot ik kan ze alleen niet kantelen (voor en achterover) ze kunnen wel op en neer. Je mag ze wel een keer van dichtbij zien, kwoon vlak bie stad.

suc 6 Harry

jeroen emke:
Ik Heb de  Pivot Pegz op mijn Xl600v zitten beval prima
 ook met schakelen is het makelijker je hoef het pookje niet hooger  te zetten als met cross laarzen rijdt

Flip:

--- Citaat van: hcm op 29 november 2009, 21:45 ---..............ik kan ze alleen niet kantelen (voor en achterover)

--- Einde van citaat ---
Het gaat mij dus mn. om het kantelen. Want zoals Jeroen ook al schrijft, als ik met m'n crosslaarzen rij kan ik zo m'n achterrem niet gebruiken, dan wordt het allemaal iets te avontuurlijk  :) .
Ik ga ze maar bestellen.
Bedankt voor de reacties, Flip.

JMM:
Ik heb ze op mijn AT. Tijdens normaal rijden merk ik er niet zo veel van maar staand off-road is het wel fijn. Ook de zolen van je laars slijten minder snel...

Mooi? Ja, erg mooie steuntjes

Zijn ze 139,- van je zuur verdiende eypo's waard? Ik durf het niet te zeggen. Ik had zelf nieuwe nodig omdat mijn originele versleten waren, maar ik weet niet of ik ze nog eens zou kopen.





Oh ja, monteren is een bitch, maar dat zal wel aan mijn skillz als monteur liggen :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View