Auteur Topic: Café Centraal  (gelezen 103816 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Booom

Re: Café Centraal
« Reactie #90 Gepost op: 18 februari 2009, 21:32 »
Vianen 10.30 is goed.
Grt Marc                                             Ktm950

Offline RuuJan

Re: Café Centraal
« Reactie #91 Gepost op: 19 februari 2009, 09:27 »
Citaat
Je weet het alleen nooit met die grote ICT projecten

Ik wel. Dat wordt waarschijnlijk pas volgende week vrijdag ;) ;)

Ingrid

  • Gast
Re: Café Centraal
« Reactie #92 Gepost op: 19 februari 2009, 09:41 »
 >:D

HAHA! Die Ruud. Humor!

Offline RuuJan

Re: Café Centraal
« Reactie #93 Gepost op: 19 februari 2009, 11:06 »
>:D

HAHA! Die Ruud. Humor!

Nee hoor, eerder ervaring.

Offline Bill

Re: Café Centraal
« Reactie #94 Gepost op: 20 februari 2009, 18:20 »
Weersverwachtingen voor morgen zijn:
Droog tot aan de avond, wel bewolkt maar af en toe komt de zon erdoor.
Wordt het toch nog een fijne dag ;D

Offline RuuJan

Re: Café Centraal
« Reactie #95 Gepost op: 20 februari 2009, 19:07 »
Ik zeg niks.....

Offline Bill

Re: Café Centraal
« Reactie #96 Gepost op: 20 februari 2009, 19:09 »
Ik zeg niks.....
Wat zeg je niet dan ???

TPFKAP

  • Gast
Re: Café Centraal
« Reactie #97 Gepost op: 20 februari 2009, 20:02 »
Ik hoop dat de voorspelling uit gaat komen. Helaas moet ik definitief werken en kan ik er dus helaas niet bij zijn. Misschien dat ik in de middag nog mijn eigen ritje kan narijden. Maar ik verwacht dat eigenlijk niet.

Veel plezier morgen!


Helaas moet ik me ook afmelden. Ben morgen wel in de buurt, moet naar een dringende familiekwestie in vreeland, helaas ::). Ik wens jullie een fijne dag.

Offline RuuJan

Re: Café Centraal
« Reactie #98 Gepost op: 20 februari 2009, 20:05 »
Nee hoor, eerder ervaring.

Ik zeg niet dat ik het aan zag komen dat Menno niet mee kon.

Offline Nikotech

Re: Café Centraal
« Reactie #99 Gepost op: 20 februari 2009, 23:31 »
software aus polland ;)

die rommel draai ook bij ons :'(

SAP NEEEEE 

Ja wij werken er ook mee

SAP
Steeds Andere Problemen
Sandloper Anschuss Program

vult u maar aan :) 
Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

<< Klik op het plaatje voor mijn website.

Offline Bill

Re: Café Centraal
« Reactie #100 Gepost op: 21 februari 2009, 00:14 »
Zeg heren van "buitenaf" Dit heeft niets meer met centraal te maken :-\
Ik heb medelijden met jullie, omdat jullie software waarschijnlijk niet zo goed is  :'( Maar daar hebben wij hier bij café centraal geen last van  ;D 8) ;D

Offline RuuJan

Re: Café Centraal
« Reactie #101 Gepost op: 21 februari 2009, 00:31 »
Wij gaan gewoon rijden morgen. Paar drupjes regen, graad of zeven, prima weer.

Offline Joris

Re: Café Centraal
« Reactie #102 Gepost op: 21 februari 2009, 08:47 »
Tot zo.
Grtz, Joris.

Offline MartinW

Re: Café Centraal
« Reactie #103 Gepost op: 21 februari 2009, 16:43 »
Nou, de techniek liet me een beetje in de steek  :( Gistermiddag met de remmen bezig geweest, want deze liepen vast. Bij het weer monteren van één van de remklauwen, brak de bout af!  :o Dit was me vorig jaar ook al gebeurt, maar hoe dat nou kan  ??? Snel naar Arjan Brouwer, die had nog een paar bouten liggen en thuis snel de boel gemonteerd, maar voorwiel liep nog niet echt lekker.
Toen kwam Renate met het bericht dat de wasmachine niet meer draaide  :o Wel water en pompen, maar trommel draaide niet. Zou kunnen liggen aan versleten koolborstels, maar het beestje was inmiddels 14 jaar oud, dus toch maar gekeken voor een nieuwe gisteravond. Met wat hulp het oude apparaat naar beneden gesleept en de nieuwe weer naar boven.
Toen de route voor vandaag geplakt en ik dacht klaar te zijn voor vandaag.... :-\
Vanochtend de motor uit de garage duwen, ging nog steeds behoorlijk zwaar, maar hoopte dat na een paar km rijden de boel wel weer losser zou worden. Na een km of 15 bij de oprit naar de A27 toch maar even gestopt op de carpool. Bij het remmen een "schurend" geluid en de schijven waren behoorlijk heet, ook van de achterrem bleek nu. William gebeld dat ik toch maar naar huis ging om de boel goed te krijgen.
Daar bleek de wasmachine bij het centrifugeren aan de wandel te gaan, dus dat eerst opgelost.
Daarna weer de remmen. Alle klauwen losgemaakt, remcupjes zover als ik durfde naar buiten gedrukt met de remhendel en goed schoongemaakt. Gelukkig liepen de wielen daarna wel weer goed vrij.  :) Even een testritje en nu ook geen schrapend geluid meer bij het remmen, alleen wordt de achterremschijf toch nog behoorlijk heet, terwijl het wiel toch wel redelijk vrij loopt.
Iemand nog tips hiervoor  ???

Ik hoop dat de rest lekker heeft kunnen rijden en het werd (hier tenminste) best lekker weer met zelfs een beetje zon!!  8)

Hopelijk de volgende rit mee, maar dat zal af hangen wanneer de baby denkt te komen.....  :P

Martin  :)

Offline RuuJan

Re: Café Centraal
« Reactie #104 Gepost op: 21 februari 2009, 17:57 »
Martin, jammer dat je er niet was. Het was een geweldige dag. Lekker weer, leuke route, de koffie was goed en ook de verlate lunch was prima. Tot slot nog even privéles gehad in het stadsverkeer van Amsterdam  :D

Offline Bill

Re: Café Centraal
« Reactie #105 Gepost op: 21 februari 2009, 18:22 »
Ja ik ben ik ook thuis. Om 18:00 uur precies ;D Dwars door Amsterdam langs centraal station richting leimuiden gereden. Daarvandaan weer naar koedelstaart en toen was mijn tank bijna leeg. Dichtbijzijnde pomp 1,5 km. Ik daar heen, helaas de pomp bestond niet meer. hoezo update NT9 :'( Andere pomp was 8 km verder  :-\ dan maar daar heen. 23 liter getankt :o
Toen op zoek naar een lunch plek voor de dames. Er is daar werkelijkwaar niets te vinden. Uiteindelijk bij een partycentrum tercht gekomen die wel eerder open wil gaan ;D Daarna lekker binnendoor gereden tot aan kockenen en daar de A2 gepakt naar huis. Track net bekeken; 276 km gereden :o ;D :o Maar het was de moeite waard, goed gezelschap die het tempo goed erin hielden lekker koffie met appeltaart en vers geklopte slagroom. En inderdaad een verlate lunch die ook goed te eten was. De route en het weer werkte natuurlijk ook mee aan een geslaagde dag toeren. Mede controleurs: Ruud, Joris, Jeroen, en Marc bedankt :-*

Offline Joris

Re: Café Centraal
« Reactie #106 Gepost op: 21 februari 2009, 18:59 »
Het was een prachtige route! Lekker rustig op de weg, we konden goed doorrijden en het zonnetje liet zich zowaar ook nog even zien. In Oudewater hebben we nog even de polonaise gelopen want daar was het carnaval. "Wij zijn verkleed als motorrijders!" riep William nog naar een groepje verbaasde feestgangers. Op en neer door de IJtunnel want die bleek geen onderdeel van de route te zijn ;D
Oh ja, die niet-clubmotor die meereed was wel erg aanlokkelijk stoer. Je zou d'r bijna van vreemdgaan  :-X
Grtz, Joris.

Offline RuuJan

Re: Café Centraal
« Reactie #107 Gepost op: 21 februari 2009, 20:37 »
Net thuis. Viel dus wel tegen. Gelukkig tussendoor wel mijn intercom en PMR kunnen monteren, maar geen meter kunnen rijden, alleen maar ellende oplossen. Jammer, want veel mooier wordt het volgens mij niet in februari.

Menno, Menno, wat een pech. Wat voor ellende had je dan allemaal?

Offline Booom

Re: Café Centraal
« Reactie #108 Gepost op: 21 februari 2009, 21:07 »
Mooie route LADY'S.

Lekker vreemd gereden  ;D.
Grt Marc                                             Ktm950

Offline jeroen emke

Re: Café Centraal
« Reactie #109 Gepost op: 21 februari 2009, 21:23 »
Ja mooie route, nog iemand voor privéles  in het stadsverkeer van Amsterdam

Gr
Jeroen   
still no angel found who flies at the same speed

Offline RuuJan

Re: Café Centraal
« Reactie #110 Gepost op: 21 februari 2009, 21:28 »
Ja mooie route, nog iemand voor privéles  in het stadsverkeer van Amsterdam

Gr
Jeroen

Dat is een aanrader hoor mensen. Minstens zo sensationeel als een BAT. ;D ;D

Offline twinjo

Re: Café Centraal
« Reactie #111 Gepost op: 21 februari 2009, 21:38 »
Heren, wat fijn dat jullie al die moeite weer voor ons hebben willen doen.
Ben zeer benieuwd waar we straks allemaal gaan rijden want William wil geen uitlatingen doen over deze rit. Maar mooi zal hij zeker weer zijn, zoveel vertrouwen heb ik wel in de uitzet kunsten van mijn broertje.
Nog een maandje wachten en dan is het zover, kunnen de lady's zelf ervaren hoe ze de route vinden.
Allemaal bedankt voor het voorrijden en William speciaal weer voor het uitzetten. zo zie je maar weer, ik blijf altijd de helpende hand van een man nodig hebben.
 :-*Jolanda
 

Offline RuuJan

Re: Café Centraal
« Reactie #112 Gepost op: 21 februari 2009, 22:00 »
Citaat
ik blijf altijd de helpende hand van een man nodig hebben.

Waarom moet ik nu ineens weer denken aan je aankoop van vorige ladiesday ??? :angel: :angel:


Offline ella

Re: Café Centraal
« Reactie #113 Gepost op: 22 februari 2009, 14:07 »
 ;)Tjemig Ruud, wat een geheugen!! En dan nog he....
Maar mannen, bedankt voor het rijden! Over een maandje zullen we zeker weer aan jullie denken.

Misschien krijgen we voor die tijd CC nog een keertje bij elkaar? Het blijft een beetje zoeken....

Hebben jullie de Promotor van februari gelezen? Ik was in Marokko en sta er zelfs in, op die grote foto met de sneeuw rij ik als tweede, achter Tiger. En op een klein hondaatje, van 125 cc, erg handig!

Tot misschien op de beurs.

Offline MartinW

Re: Café Centraal
« Reactie #114 Gepost op: 22 februari 2009, 14:16 »
Hoi Ella.

Ik heb het verhaal in de PM gelezen en nu je zegt kan ik je inderdaad wel herkennen op de foto! Wel een hoop sneeuw daar.  :o

Martin

Offline ella

Re: Café Centraal
« Reactie #115 Gepost op: 22 februari 2009, 14:23 »
dat is zo leuk in Marokko: je denkt bijna altijd aan mooi weer! Nou ik kan je vertellen, het kan behoorlijk koud zijn in het Atlas gebergte. En die sneeuw maakte het ook wel spannend!  Het is echt een leuke reis, met pistes en onverharde wegen waar het kan. Daardoor kom je echt door dorpjes waar ze (bijna) nooit buitenlanders zien, laat staan op motoren!
Er kan ook een ladiesweek georganiseerd worden.......ik ga zo weer mee!

Offline RuuJan

Re: Café Centraal
« Reactie #116 Gepost op: 22 februari 2009, 18:55 »
Ja, goed idee dan ga ik de roadbooks wel controleren.

Ingrid

  • Gast
Re: Café Centraal
« Reactie #117 Gepost op: 13 maart 2009, 16:43 »
 C:-) Jongens, dit kan ècht niet: we verdwijnen naar pagina 2!

Waar is iedereen?

Offline André

Re: Café Centraal
« Reactie #118 Gepost op: 13 maart 2009, 18:07 »
Een beetje veel druk.
Bezig met voorbereiding verbouwing. Wil 2 meter bij de woning aan en de berging
ook groter. Heb ik eindelijk een beetje sleutelruimte.
En van het een komt het ander, nieuwe keuken, vloer en zeer waarschijnlijk ook nog een inbouwhaard. Dat zijn zou een beetje de plannen.
Geld moet rollen in deze tijd.
Droom niet je leven,
leef je droom.

Offline Bono

Re: Café Centraal
« Reactie #119 Gepost op: 13 maart 2009, 23:30 »
Hmmm, sleutelruimte  ??? Sleuteldag in Zwartebroek André  ::)  :angel: Lekker dichtbij! Wat anders dan mijn carport of de achtertuin. :))
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2009, 23:31 door Bono »
-- Han --