Ik zie dat het elkaar allemaal niet zoveel ontloopt.
zomers in het leer, 's winters in een gevoerd lookwell pak.
Denk er wel aan dat als je overstapt naat cross laarzen, je heel erg moet wennen aan het schakelen, althans ik wel, van een dunne leren laars naar een stevige stugge dikke is een groot verschil. Heb dan ook de schakelpook versteld.
Zit ik wel met dat vestje: wordt er een "dunnetje" gedragen, die van 4 euro of een "echte" van 30-40 euro? en is dat de investering waard?
kleding moet functioneel zijn en mag je beweging niet te veel beperken,
vanuit die gedachte kun je het dus ook niet te gek maken,
maar het je ook voldoende warm houden (onderkoeling zorgt immers voor vertraagde reacties)
veel dunne lagen doen het beter als een hele dikke
maar zweten mag ook weer niet want dat ontrekt ook weer warmte,
maar ik heb vraagtekens bijvoorbeeld bij cross laarzen (de kick starters kom je haast niet meer tegen en de mogelijkheden voor het crossen meer en meer beperkt maar het zal vast wel stoer staan maar praktisch nee niet echt
alleen het feit dat je de schakelpook flink moet aanpassen zegt al genoeg dat ook de fabrikanten hier aan het voorbij gaan zijn.
krijgen we de kleding zelf
kunnen we snel klaar zijn want leer bied gewoonweg de beste beschermimg
alszijnde echt waterdicht is gewoonweg nog steeds een rubber pak zoals bijv flexothane
de verwarmde kleding biedt veel mogelijkheden maar helaas blijft het rijden op de motorfiets iets lastiger als het weer niet meewerkt
oja, geel /oranje groen en wat voor meer kleuren.... inderdaad je valt op tussen al die andere maar of dit nu het tover middel is om niet voor je sokken gereden te worden.
heb serieus mijn twijfels maar het is het proberen waard om aan schijnveiligheid te doen,,