Ik heb inderdaad een IMO 100R300. Hij is echter in het Duits en het is
niet mogenlijk dit te veranderen; je moet een duits, of engelstalige IMO bestellen en de vorige eigenaar van mijn motor was helaas duits. Hierdoor kan ik bij lange na niet alle potentie eruit halen.
Er zitten gigantisch veel opties op. simpele dingen zoals een stopwatch, roadbookfunctie, buitentemperatuurmeter ,
olietemperatuur, tot gemiddelde afstand en snelheid van de afgelopen X dagen, gemiddelde afstand tussen twee tanks inc. optie om te waarschuwen na X KM. , maximum behaalde snelheid, rekenhulp om de maximaal ondervonden G-krachten bij het terugkeren uit de atmosfeer van de space-shuttle te berekenen...
Groot gemis vind ik persoonlijk echter de "levendigheid" van een cockpit met analoge snelheids/toerenteller. een IMO is een geweldig instrument voor een wedstrijdombouw opdat je veel ruimte krijgt voor bijv. een roadbook/GPS en de mogenlijkheid hebt tot een "after action review". Als je echter niet van plan bent om er nog wat bij te kopen dan zul je een zeer lege cockpit overhouden...
EDIT: En ik mis een geïntergreerde voltmeter!