Techniek > Honda Africa Twin

mobile.de: te koop Afrika Twin met zijspan

(1/3) > >>

Sandra:
Ha, voor de liefhebber:  mobile.de     
te koop: afrika twin met zijspan in de plaats Geldern, dat is ongeveer 70 km vanaf Arnhem.
groetjess..San
(ik weet niet hoe ik zo'n linkje hier op dit forum kan zetten, best lastig. Als ik op die of een willekeurige site ben en iets wil verzenden naar de site van TCN, wat voor adres kan ik in toetsen om het netjes hier te krijgen??)

Lunatic:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=123587797&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=Africa+Twin&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=4

Kwestie van link selecteren, rechtermuisknop kopieren en vervolgens hier in t tekstvak rechtermuisknop en plakken.

Is nog knap aan de prijs trouwens...  :o

Brombeer:
zoiets is korter en netter en kun je mee spelen

dan gewoon de hele link: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=123587797&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=Africa+Twin&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=4

Dat vind je hiero onder 'Omschrijving', bij 'voeg Hyperlink toe', 2e mogelijkheid..

 ;)

Brombeer:
Dus dan kan je iets doen als:

WTF?? Moet je dit zien!!

Sandra:
tjaa, link selecteren.........slik, dan zit ik op zo'n site ......ehhh..welke toets..hoe? ???
Vooruit, ik geef toe dat ik onozel ben op dit gebied, gelukkig alleen op dit gebied hoor hahaaa.. ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View