Auteur Topic: Opnieuw voorstellen  (gelezen 855 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Calibretto

  • Gast
Opnieuw voorstellen
« Gepost op: 04 januari 2010, 22:53 »
Hallo allemaal,

Zie net dat ik nog niet zo heul veel gepost had op dit nieuwe forum. Had net dan ook een vraagje bij Transalp techniek geplempt maar komt wellicht erg brutaal over, zo van een "vreemde"...

Maar echt vreemd ben ik niet, ben sinds januari 2007 lid van de TCN en ook wel eens mn gezicht laten zien hier en daar (veeels te weinig imho) op mn AT. Heb ook wel eens wat gepost onder Larsipulami op het oude forum.

Maar sinds ik mijn Africa Twin had ingeruild voor een 1150GS (jaja... I know) was ik ook niet zo veel te vinden op het forum en heb dus ook niet zoveel meegemaakt van de verhuizing en dergelijke. Had wel meteen een nieuwe nick aangemaakt maar er nooit iets mee gedaan.

Trouwens, ben nooit zonder clubmotor gekomen hoor. Heb voor ik mn AT inruilde nog een Alpje uit ´89 gekocht. Deze zoop alleen zoveel olie dat ik er meteen maar een mooi leer projectje van heb gemaakt door de boel uit elkaar te halen en te laten reviseren. Nu ben ik weer aan het opbouwen. Leuk!

Nog ff over mn inruil van een AT naar een GS; ben echt blij met mn GS maar heb ook ontzettend spijt dat de AT weg is. Zo erg zelfs dat ik serieus overweeg op een niet al te lang termijn weer een AT erbij te nemen. Vullen ze elkaar mooi aan! En mn alpje gaat er gezellig tussen staan... En dat dan allemaal weer knus naast mn 31 jaar oude Mercedes 300d

Wat is dat toch met die Japanners en Duitsers? hehe

Groeten, Lars



Offline Two Plugs

Re: Opnieuw voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 05 januari 2010, 19:00 »
Hoi Lars,

Welkom terug! En dat van die Duitsers en Japanners, ach...  ;)
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline The Headless Horseman

Re: Opnieuw voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 05 januari 2010, 22:42 »
Hi Calibretto  :D

Alp + GS = goeije combi  8)  Hier hebben ze het óók gezellie in de garage  ;D
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS