Auteur Topic: zeer goedkope alu koffers  (gelezen 2865 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Offline Sandra

Re: zeer goedkope alu koffers
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2010, 23:49 »
Hi, nog goedkoper   www.daerr.de      :)
[img]http://img684.imageshack.us

Offline alex63

Re: zeer goedkope alu koffers
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2014, 13:20 »
Thomas,

dit zijn geen koffers maar koekblikken. Als ik die op mijn Vara had reed ik constant 200 zodat niemand ze zou kunnen zien.
Varadero Xl1000 V.

Offline *thomas*

Re: zeer goedkope alu koffers
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2014, 16:39 »
Thomas,

dit zijn geen koffers maar koekblikken. Als ik die op mijn Vara had reed ik constant 200 zodat niemand ze zou kunnen zien.

Wat een nuttige reactie... Fantastische inbreng. Een zeikstraal of hoe zeggen Nederlanders dat?


Niet iedereen is op zoek naar fantastisch ogend plastic-fantastic. Dit topic is trouwens aangemaakt voor de tijd van heavy duties.

Offline alex63

Re: zeer goedkope alu koffers
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2014, 18:23 »
Super kerel ! Thnx voor het namen noemen, en sorry dat ik je blijkbaar beledigd heb, en voor mijn eerlijke mening. Succes met je koffers! !
Varadero Xl1000 V.

Offline *thomas*

Re: zeer goedkope alu koffers
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2014, 18:53 »
Super kerel ! Thnx voor het namen noemen, en sorry dat ik je blijkbaar beledigd heb, en voor mijn eerlijke mening. Succes met je koffers! !

Bedankt ! Ik bestel wel een setje van heavy duties... Betaal de volle portokosten wel.

Jouw eerlijke mening ging enkel over het uiterlijk van de koffers waar ik maanden geleden eens een topic over ben gestart, het enige wat ik daarin zeg is dat ze goedkoop zijn, nergens dat ze mooi zijn. Koop jij maar lekker een setje enorm mooie plastic fantastic givi koffertjes.


Offline alex63

Re: zeer goedkope alu koffers
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2014, 19:16 »
Thomas, dank je voor de tip, maar ik ben niet zo'n givi fan.
jouw keuze als je alleen bestelt,  je start een topic over goedkope koffers en dan betaal je de volle mep!?
maargoed, je kunt je bestelling nog toevoegen aan de bestellijst, geen probleem en " no hard feelings".

Groet, Alex
Varadero Xl1000 V.

Offline stijnstijn

Re: zeer goedkope alu koffers
« Reactie #7 Gepost op: 12 januari 2014, 12:16 »
Nou kleuters, zijn we uitgespeeld?

Kom op zeg, we zijn toch allemaal volwassen?  C:-)
Honda XL600V Transalp '96