Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

even voorstellen van Annelies

(1/2) > >>

@nn:
Hoihoi,

Bij deze wil ik me officieel voorstellen als trotse Transalp eigenaar  :D :D

Na alle speculaties hier het officiële bewijs...  ;D
Ik heb idd de Alp van Siebe (superlative) overgenomen.

Voor degene die mij nog niet kennen ik ben de vrouw van Tim (Timy op het forum).
Vanaf dat ik ben gaan motorrijden wilde ik graag een Alp, maar het formaat hield mij een beetje tegen om deze als eerste motor te gaan rijden.
Dus heb ik eerst wat ervaring opgedaan op een KLE.

Maar na de Transalp van Richard (Richie op het forum) geleend te hebben voor een ritje was ik echt verkocht.
Ik heb de KLE te koop gezet en gelukkig ook vrij snel verkocht.
De Alp was snel gevonden, en beter nog ik kon hem de volgende dag al ophalen. :D
Op weg naar huis was het, ondanks het weer dat te wensen overliet, al een heerlijk ritje. Zelfs rijden op de de snelweg vond ik leuk... Wat een verschil met de KLE!

Ondertussen zie ik ook de lol in van het off road rijden. En na ervaring met een te kort aan beenlengte op de NX650 heb ik een NX250 aangeschaft om een beetje mee te kunnen klooien.
Helaas staat hij al weer ff binnen te wachten tot de dagen weer wat langer worden...

Tot ziens op de clubritten en de Maasvlakte!
Vrolijke groetjes, Annelies

kenny013:
Gefeliciteerd en veel (off) road plezier, maar dat  gaat vast lukken. te zien aan het sprongetje op de laatse foto  ;)

Timy:
Joh! Jij hier! welkom  :-*  ;D

Streetbikertje:
hey.

van harte met de aankoop.
het is een super fiets en ik kan het weten. hihi
veel veilige km

gr danny

robgoesdakar:
Ik hoop dat jullie thuis ook 2 computers hebben, want dat wordt anders ruzie maken over wie er op het forum mag aanloggen.....
En anders krijg je weer het probleem met die accounts en zo.....

welkom, en we gaan nog vaak rijen met z'n allen :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View