Auteur Topic: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???  (gelezen 39735 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

  • Gast
Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #90 Gepost op: 12 juni 2009, 14:08 »
Ze werden net aangeboden. Er moest 23 euro afgerekend worden(?), maar dat had mijn vrouw niet in huis. Ze gaan weer mee met de postbode  en worden morgen opgehaald met pinbetaling.

Ben benieuwd, als de extra kosten 23 euro zouden zijn vind ik het nog wel meevallen.

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #91 Gepost op: 12 juni 2009, 14:26 »
Dan moet je wel voor 13.00 uur op het postkantoor hangen morgen, de meeste postkantoren zijn gesloten op Zaterdagmiddag.
Voordeel hiervan is dat je ze meteen weer door kunt sturen morgen op het postkantoor  ;D
 
Het spul is ondanks 9 dagen ambtenaren vertraging aangekomen, en da's belangrijk, ik zie het spul en de evt eindafrekening wel verschijnen ergens begin volgende week  8)
 
 

Wouter

  • Gast
Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #92 Gepost op: 12 juni 2009, 14:32 »
In dit geval is het postkantoor een drogist. Mijn vrouw moet daar morgen toch heen.

Ik denk niet dat ik ze zo gek krijg om ze meteen door te sturen. Ze zijn nu ingepakt per twee en moeten nog per stuk ingepakt worden.

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #93 Gepost op: 12 juni 2009, 14:49 »
Ik heb geen idee hoe die dingen verpakt zitten, maar anders is het toch een kwestie van doos openrukken, 1 set in zo'n (daar verkrijgbare) bubbeltjes eveloppe gooien, adres erop en terug de postzak in ??
Lijkt mij niet zo ingewikkeld  ;)
 
Ik zie het wel aan komen per postbode; die ene dag meer of minder is ook geen doodzonde  :)
 
 

Wouter

  • Gast
Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #94 Gepost op: 12 juni 2009, 15:24 »
Bij de drogist verkopen ze geen bubble inpak materialen :)

Ik pak het van het weekend wel netjes in en dan gaat het op de post.

Langer dat de douane gaat het niet duren :)

Wouter

  • Gast
Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #95 Gepost op: 15 juni 2009, 12:40 »
Ze waren er zaterdag nog niet. Vanmiddag een nieuwe poging.

Wouter

  • Gast
Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #96 Gepost op: 15 juni 2009, 20:43 »
Daar zijn ze dan eindelijk!

Inclusief inklaringskosten en BTW  :'(

Ik vind het nog steeds niet duur eigenlijk.



Foto's:


































Het verschil maak ik vanavond over naar de rekeningen van SoundDragon en Nicocat.


« Laatst bewerkt op: 15 juni 2009, 20:52 door Wouter »

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #97 Gepost op: 15 juni 2009, 21:03 »
Ziet er gooeeed uit ! ! !  8)
 
Ik hoop dat ze de wachttijd helemaal goed gaan maken.. overigens zit er wel nogal een verschil tussen die van mij en die van Nico zo te zien.. de
zijkant is wat netter afgerond lijkt het wel, de stuurklem is zwaarder uitgevoerd zo te zien.. Ik ben benieuwd..
 
Duizendmaal dank dat je alsnog de moeite hebt genomen om die dingen hier te krijgen  ;)
 
En nou als de sjooooodemieter deze kant op met die dingen  >:( ; ik heb al een maand niks nieuws op mijn brommert geschroefd.  ;D ;D
 
 
 

Wouter

  • Gast
Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #98 Gepost op: 15 juni 2009, 21:08 »
Haha, rustig aan, morgen gaan ze op de post.

Ik had niet zo'n vertrouwen in de verpakking dus heb ze opnieuw ingepakt.

Het maakt niet uit of jullie een NEE / NEE anti reclame sticker hebben.
De folders en krantjes die ik een week heb opgespaard komen jullie kant op :)
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2009, 21:19 door Wouter »

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #99 Gepost op: 15 juni 2009, 21:16 »
Mwah, dat gaat in een grote bak hier, en als het weer tijd is om de kachel op te stoken, komt het vanzelf aan de beurt  :)
 
Je had die blisters gewoon zo in een bubbeltjes envelop kunnen proppen van 30 ct p/s... heeft niks te maken met de verpakking; je wilde gewoon FF piccies maken  ;D ;D
 
Ik zie het wel komen van de week..

Wouter

  • Gast
Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #100 Gepost op: 15 juni 2009, 21:17 »
Het verschil is overgemaakt.

Veel plezier ermee!

Wouter

  • Gast
Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #101 Gepost op: 15 juni 2009, 21:19 »
Je had die blisters gewoon zo in een bubbeltjes envelop kunnen proppen van 30 ct p/s... heeft niks te maken met de verpakking; je wilde gewoon FF piccies maken  ;D ;D
 

Het is creditcrisis he... 

En op eentje zat al een kras door het transport zag ik.

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #102 Gepost op: 15 juni 2009, 22:31 »
Don't have no 'krediet', so don't have no crisis either  8) ;D ;D
 
Daarbij: geld moet rollen, anders hadden ze die troep wel vierkant gemaakt  >:D

Offline The Headless Horseman

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #103 Gepost op: 16 juni 2009, 22:35 »
Mooi spul zeg  8)  Kan ik me melden voor de 2e zending ?  :D
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #104 Gepost op: 17 juni 2009, 22:11 »
Vanmorgen lag eindelijk het langverwachte pakje op de mat.
 
Na het ontdoen van plakband en wat isolatiemateriaal (keurig verpakt) bleef dit over..
 

 
Voor de scherpe opletters onder ons; dit was niet mijn setje maar van NicoAT, kleine mixup, maar da's al opgelost omdat we nogal bij elkaar in de buurt wonen  :)
 
Na thuiskomst meteen gemonteerd en ziehier het eindresultaat:
 
 
 
Op de 2e foto is goed te zien dat ik wel met enige spoed een andere remleiding moet, want die heeft het niet al te breed.. Het spul is overigens ook zo af te stellen dat er wél ruimte overblijft, maar ik moest een beetje rommelen omdat anders de Barkbusters hapjes uit mijn voorruit gaan nemen, ze zijn nog niet helemaal tam zeg maar  ;D 
E.e.a is op te lossen met een wat langere remleiding, dus binnenkort maar weer eens richting Zeeland  :angel:
 
Ik heb nog geen voor/na foto, niet aan gedacht, maar die maak ik nog wel FF van de week.
 
En sjodemieters wat rijdt dat lekker, je wíl niet eens meer zitten  8)
 
En dan te bedenken dat ik ook nog NikoTech steppies tegoed heb... jummie..  :P
 
 
[PS: en niet zeuren over het stuur wat er niet uit ziet; ik heb niet voor niets de set genomen met fatbar optie  :)) ]
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2009, 22:13 door Sounddragon »

Offline cobramarw

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #105 Gepost op: 11 juli 2009, 00:02 »
Wordt er verder nog gezamenlijk besteld??

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #106 Gepost op: 23 juli 2009, 12:37 »
Het blijft errug stil hier, ondanks alle eerdere belangstelling  :-\

Offline Bono

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #107 Gepost op: 23 juli 2009, 13:30 »

En sjodemieters wat rijdt dat lekker, je wíl niet eens meer zitten  8)
 

Waar zit dat verschil eigenlijk in? Wat is anders / verbeterd met stuurverhogers?
-- Han --

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #108 Gepost op: 23 juli 2009, 13:57 »
Gewone stuurverhogers kun je alleen maar monteren 'as is' dus erop en dat was het. Deze risers kun je ook van voor naar achter verstellen, dus ze zijn perfekt op maat te zetten voor wat betreft de lengte van je lichaam/armen.
 
Na een beetje proberen kun je dus een perfekte verhouding creëren, of je nou staat of zit  ;)
 
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ze optisch gewoon 10 keer mooier zijn als standaard risers, en.. natuurlijk uiterst exclusief omdat ze hier gewoon niet verkrijgbaar zijn  8)
 
 
 
 

Offline Bono

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #109 Gepost op: 23 juli 2009, 14:11 »
en.. natuurlijk uiterst exclusief omdat ze hier gewoon niet verkrijgbaar zijn  8)

Da's helder. Bedankt.

Tja, ik heb "as is". Jij hebt "as should be".  ;)

"Exclusief"... "hier niet verkrijgbaar"...Tja, dan wacht ik wel tot jij ze van de hand doet samen met die blaffende jongens  ;D

Alle gekheid op een stokje; naast een stuk functionaliteit ziet het er allemaal mooi uit.  :P

Nog een vraagje: ik zie dat je vilt / schuim handvatten hebt. Ik kan zo gauw niet zien of je ook handvatverwarming hebt. Zoja: hoe verhoudt zich dat dan?
-- Han --

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #110 Gepost op: 23 juli 2009, 14:40 »
Ik heb inderdaad foamgrips, hoe dat gaat met sissyheating weet ik niet  ;D
Ik heb geen HV verwarming; de handkappen icm goede winterhandschoenen zijn voor mijn gebruik ruim voldoende.
 
Die foamgrips slijten wel als een wezenloze; minimaal 2 setjes per jaar.. (14 € per setje).. vooral de plek waar je duim zich ophoudt moet het ontgelden en na een stukkie stevig allroaden zie je soms de 'vellen' erbij hangen..
Daarentegen helpt het wel goed tegen slapende tentakeltjes  ;)
 
 
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2009, 15:43 door Sounddragon »

Offline Vincenzo

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #111 Gepost op: 25 juli 2009, 14:56 »
Kan je beter rally handvaten van progrip halen, kost 9,95 en hoef je niet te vervangen.

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #112 Gepost op: 25 juli 2009, 15:05 »
Er kunnen wel 100 verschillende grips op, maar of die net zo fijn dempen als foamgrips betwijfel ik  ;)

bouma850

  • Gast
Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #113 Gepost op: 25 juli 2009, 23:42 »
Verder niemand meer die een bestelling regelt of een handige knutselaar die deze dingen (voor een varadero) maakt???

Offline cobramarw

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #114 Gepost op: 26 juli 2009, 21:34 »
Duurt me te lang.
Gisteren stuurverhogers besteld bij Touratech.
Ok, niet dezelfde functionaliteit, maar ze kosten ook maar een derde, en ik hèb ze tenminste.

bouma850

  • Gast
Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #115 Gepost op: 26 juli 2009, 21:48 »
Via Touratech? Ik zag ze net ook nog staan bij Pharao Bike. 35 mm voor 37,50. Ook sneller geregeld. Denk dat ik ook maar voor die optie moet gaan. Is 35 mm een groot verschil?

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #116 Gepost op: 26 juli 2009, 23:04 »
Duurt me te lang.
Gisteren stuurverhogers besteld bij Touratech.
Ok, niet dezelfde functionaliteit, maar ze kosten ook maar een derde, en ik hèb ze tenminste.

Te lang ??  ::)
 
In de tijd dat dit topic hangende is geweest hadden er al 30 zendingen kunnen plaatsvinden  :))
 
Dit verhaal dateert al vanaf het vorige forum, maar als er niemand meer moeite wil doen als alleen op een topic op inet klikken en wachten tot een ander het voor je regelt, vervolgens ook nog wil dat het binnen 3 dagen binnen is, en dan liefst gratis en vooruitbetaald door een ander.
 
Tsja..  :-X
 
 

Offline cobramarw

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #117 Gepost op: 27 juli 2009, 19:20 »
Nou, er gingen 2 proefbestellingen geplaatst worden.
Is ook gebeurd, maar daarna was het opeens heel erg stil  :(
Ik heb geen zin om zelf de bestelling te regelen, maar wou mijn wagon aan de rest van de trein koppelen.
Als die niet vertrekt, dan neem ik gewoon een andere optie.
No hard feelings hoor!
In alle geval, veel succes met je aankoop, want het ziet er inderdaad erg net uit  :) :)

Offline Sounddragon

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #118 Gepost op: 27 juli 2009, 20:54 »
Er ZIJN 2 proefbestellingen geplaatst, NicoAT en ondergetekende rijden met deze sets rond  8)
 
Je hebt Wouter dus een PM gestuurd en hij heeft gezegd dat de 2e ronde niet doorgaat ofzo ??
 
Da's niet wat ik begrepen had van Wouter..
 
De hele opzet van het verhaal was eigenlijk ook meer dat we met een aantal (lees: meer dan 2 man) een bestelling zouden doen, zodat de 40+ $ verzendkosten gedeeld konden worden. Er kunnen easydepeasy 10 setjes in een standard flatrate box, en dan wordt het een heel ander verhaal.
 
In den beginne was iedereen helemaal joepiedepoepie en wilde ze wel hebben, maar toen bleek dat er wat extra moeite gedaan moest worden om het spul hier te krijgen, gingen de koppies omlaag, en was het over met de liefde..
 
Nu hadden we de draad weer opgepakt, en NiCo en ik hebben de eerste 2 (dus DURE!!) sets laten komen als proefje idd, en om te kijken of het ook echt wat is.. (wij vinden van wel) en daarna is het ineens weer erg stil geworden in het topic...
 
Als men niet aangeeft dat er interesse bestaat (als in: meerdere mensen) en domweg gezamelijk gaat zitten afwachten tot er iets of iemand aktie onderneemt.. tja... dan kan die 2e zending wel weer eens een jaartje gaan duren..
 
Dit is toch een communicatie medium ?? zet het gerust aan het werk.. als iedereen lekker blijft lezen ipv posten komen die dingen er nooit.  :-\ 
 
 
TIP : als iedereen die interesse heeft dit nou FF post hier, en/of Wouter een mailtje stuurt.. komt het misschien nog wel goed..
 
Geen woorden maar daden;
 
   
 
   
       ;D
 
 

Offline Sandra

Re: Rox Risers stuurverhogers samen kopen in de USA ???
« Reactie #119 Gepost op: 28 juli 2009, 13:36 »
Hallo heren, neemt u eens een kijkje op Romatech.de
Ze verkopen (zo te zien) een gelijkwaardig systeem als die Roxrisers. Gewoon aus der Heimat. Ook goedkope alu-boxen te koop.
Wie weet is dit wat voor jullie!
Groetjes Sandra 
[img]http://img684.imageshack.us