Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

voorstellen Paul

(1/3) > >>

Paul:
Hallo allemaal mijn naam is Paul 44 jaar woon in de achterhoek vast tegen de duitse grens, ik rijd een Transalp van '93 vorig jaar van mijn broer overgenomen voor een mooie prijs .
ben erg blij mee als je al 18 jaar een motorrijbewijs hebt en zelf nooit een motor gehad hebt !!

Oldtimer:
Welkom Paul bij de gezelligste club van Nederland. Wel nog ff lid worden dan  :angel:
Heb precies eenzelfde Alp uit 93.
Plaats eens een fotootje.

1 keer per maand uiteraard ook welkom bij STO  in Duiven.

Paul:

--- Citaat van: Paul op 06 februari 2010, 13:55 ---Hallo allemaal mijn naam is Paul 44 jaar woon in de achterhoek vast tegen de duitse grens, ik rijd een Transalp van '93 vorig jaar van mijn broer overgenomen voor een mooie prijs .
ben erg blij mee als je al 18 jaar een motorrijbewijs hebt en zelf nooit een motor gehad hebt !!

--- Einde van citaat ---




Oldtimer:
zo, moet je dat zien. Echte poetser in de familie. ;)
Zou als ik jou was je broer maar in ere houden. >:D
Of heb je dit zelf zo gepoetst.

Paul:

--- Citaat van: Oldtimer op 06 februari 2010, 15:04 ---zo, moet je dat zien. Echte poetser in de familie. ;)
Zou als ik jou was je broer maar in ere houden. >:D
Of heb je dit zelf zo gepoetst.

--- Einde van citaat ---

heb er al meer dan 5000 km mee gereden  in ± 3 maand dus dat komt niet meer van mijn broer!! ik hou van schoon en bling bling als het om auto's en motoren gaat , niet dat er nu de heeeeeeeeeele tijd met een poetsdoek naast sta, hij staat ook al een tijdje in mijn schuur kan daar niet zo'n vieze motor zien staan krijg ik ruzie met mijn wederhelft dat is ook de ingang naar mijn huis  :)) 8) ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View