Auteur Topic: Even voorstellen, Alp80  (gelezen 4175 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alp80

  • Gast
Even voorstellen, Alp80
« Gepost op: 07 februari 2010, 20:39 »
Hoi,

Tja, eigenlijk voel ik me nog steeds niet helemaal transalper. Transalp ervaring bestaat nu nog uit transalp tochten op de MTB...

Ik wilde al lang gaan motorrijden en dit najaar toch maar eens besloten te gaan lessen. Rond sinterklaas was het oordeel dat ik zeker wel klaar was voor mijn verkeersdeelname examen. De datum werd 21 december...

Maar ja, het zal niemand verbazen, net ervoor viel er sneeuw, dus dat examen ging niet door.
Net erna toch maar afgesproken met de eigenaar van die zwarte TA op marktplaats. Gaan kijken en zag er goed uit. Dus afgesproken om te komen rijden zodra ik mijn examen eindelijk had. De nieuwe datum werd begin januari....     ...en toen lag er sneeuw...

De verkoper kon niet wachten, dus maar met een vriend met veel motorervaring gaan kijken, die was enthousiast, dus de TA maar op een trailer meegenomen.

Datum drie werd 27 januari. De sneeuw smolt in de dagen ervoor weg, het zag er veel belovend uit. 's Ochtends met de auto op weg naar de rijschool...    ...en ja hoor, halverwege de heenweg werd er afgebeld. CBR had lang getwijfeld, maar er waren her en der nog gladde plekken. Dus helaas...

Deze week poging 4, dus fingers crossed. Ik wil graag mijn TA uit de parkeergarage halen!

Hopelijk dus tot gauw, wie weet op de winterrit, Terwolde ligt immers net aan de andere kant van de IJssel van Deventer...

Groet,
Guus
(TCN lid 80)

Offline Two Plugs

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #1 Gepost op: 08 februari 2010, 07:35 »
Hoi Guus,

Welkom bij de TCN!

Geniet van je TA en het komende voorjaar... Het zal ooit wel weer warm worden...  ;D ;)
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

sister

  • Gast
Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #2 Gepost op: 08 februari 2010, 11:25 »
Hoi Guus,

Veel geluk bij deze 4e poging!

Els.

Offline Paul

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #3 Gepost op: 08 februari 2010, 20:10 »
welkom en veel suc6 met je examen
één troost als het glad is ga je ook niet graag examen doen als je op je snuffert vliegt word je ook niet vrolijk van  >:( :o :'(

Offline hcm

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #4 Gepost op: 09 februari 2010, 19:09 »
Een echte Guus geluk ben je niet, maar van de alp kun je nog genoeg genieten. Nog een week of zes en de winter ben je dan wel weer vergeten. Gaat je vriend nu ook achter een alp aan? Welkom bij de club, en 11 april kun je gelijk mee toeren op je alp, dan zul je het roze papiertje wel hebben.

suc 6 met het examen
lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Offline Rob

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #5 Gepost op: 09 februari 2010, 22:27 »
Succes met je examen !!
Welkom bij de club; mischien leuk om een keertje aan te sluiten bij onze stamtisch oost (eerste donderdag van de maand in Duiven; niet naat de deur maar prima te doen lijkt me; zeker als het straks warm wordt)  :D :D
Mischien tot de 27e in Terwolde !
Alias raceneus..

Alp80

  • Gast
Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #6 Gepost op: 10 februari 2010, 10:49 »
Het wordt inmiddels vaste prik, examen? Sneeuw!
Zo ook vandaag. Hier is het vooralsnog niet blijven liggen, maar toch niet echt omstandigheden waarin je lekker kunt laten zien dat je motor kunt rijden, dus we gaan op naar poging 5!  ::)
Heeft de instructeur in 15 jaar nog nooit meegemaakt, dus gelukkig denken ze daar mee. Het lukt vast voor het zomer is...

Offline Oldtimer

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #7 Gepost op: 10 februari 2010, 11:06 »
Nou idd geen guusje geluk, alhoewel.
Met dit weer kun je ook beter niet gaan rijden. Doet me een beetje denken aan mijn eigen examen 42 jaar geleden. Examen werd niet afgeblazen, maar ik heb geen 2 kilometer hoeven rijden. Het was te glad, maar wel geslaagd. (maar ik kan dus nog steeds niet rijden ) :))

Welkom trouwens bij de club en we zullen je zeker een keer tegenkomen. ( als je slaagt tenminste) Suc6 in ieder geval. ;)
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Bono

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #8 Gepost op: 10 februari 2010, 23:25 »
..., dus we gaan op naar poging 5!  ::)

Van mij heb je hem al verdiend, Guus. Ik zou al helemaal gek (nog gekker  :angel: ) worden hiervan.
-- Han --

Alp80

  • Gast
Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #9 Gepost op: 12 februari 2010, 18:30 »
Beetje gek wordt ik er inderdaad wel van, maar ach, het went...  :P

Alp80

  • Gast
Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #10 Gepost op: 22 februari 2010, 16:50 »
Bij poging vijf geen sneeuw maar een hoop regen. Wel gelukt!  ;D Dus roze pasje is in aantocht, tot gauw  :))

Offline Pakfiets

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #11 Gepost op: 22 februari 2010, 17:06 »
Gefeliciteerd! :)

Offline Rob

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #12 Gepost op: 22 februari 2010, 17:10 »
Bij poging vijf geen sneeuw maar een hoop regen. Wel gelukt!  ;D Dus roze pasje is in aantocht, tot gauw  :))

Van harte !! Zien we je zaterdag in Terwolde ?
Alias raceneus..

Offline Bono

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #13 Gepost op: 22 februari 2010, 17:22 »
Gefeliciteerd Guus.  ;D
 
 
-- Han --

Offline Oldtimer

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #14 Gepost op: 22 februari 2010, 20:06 »
Proficiat man, tot ziens de 27e.
Kunnen we meteen je alp bewonderen

Grt

M
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Elie

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #15 Gepost op: 22 februari 2010, 21:03 »
proficiat man!
Honda transalp '92 pd06 paars-grijs

Alp80

  • Gast
Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #16 Gepost op: 23 februari 2010, 08:17 »
Dank, dank! Misschien tot zaterdag. Even kijken of ik voor die tijd eerst zelf wat kilometers kan maken  :D

sister

  • Gast
Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #17 Gepost op: 23 februari 2010, 20:18 »
Leuk Alp80!

Eind goed, al goed!

Gr.Els

Offline rodealp

Re: Even voorstellen, Alp80
« Reactie #18 Gepost op: 24 februari 2010, 12:20 »
he man , gefeliciteerd met je A rijbewijs. Bij mij 6 januari avb afgelast door slecht weer.
3 februari wel gehaald, net een dag met geen sneeuw, marzel gehad met het weer.
Nu 8 maart avd, zal hopelijk wel doorgaan we gaan steeds meer richting wat hogere temparaturen. Zie je mischien in de toekomst nog eens met een meeting of toerrit.
veel plezier met je eerste kilomters zonder dat getoeter in je oor :D

groet cees