Auteur Topic: scottoiler touringkit  (gelezen 1572 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Paul

scottoiler touringkit
« Gepost op: 15 februari 2010, 19:43 »
ik heb een scottoiler touringkit gekocht via marktplaats 3 maand gebruikt ! voor mij TA 600
iemand hier ervaringen met deze kit en hoe bevalt dat ??

Offline Waffie

Re: scottoiler touringkit
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2010, 21:52 »
ik heb een scottoiler touringkit gekocht via marktplaats 3 maand gebruikt ! voor mij TA 600
iemand hier ervaringen met deze kit en hoe bevalt dat ??

ooit gekocht maar nooit gemonteerd.. omdat

ik een eigen versie had verzonnen om het olie reservoir met behulp van een  plastic fles zelf uit te breiden naar iemands voorbeeld vandaar de foto


grootste struikelblok is de afdichting  vanuit het extra reservoir naar  het reservoir van 50 ml met het pompje(lekkage op de vulplug)
doordat mijn fles hoger zit onstaat er een vloeistof stroom die ook loopt als de motor niet draait en dus altijd een beetje druk zet wat dus  het systeem laat lekken.

maar dat zie ik nog  als  de kleine nodige aanpassing die bij de touringkit niet aan de orde is.
het werkt zeer zeker wel.


« Laatst bewerkt op: 15 februari 2010, 21:56 door Ad Mies »
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline ta89

Re: scottoiler touringkit
« Reactie #2 Gepost op: 15 februari 2010, 22:36 »
op mijn alp zit ook een scottoiler, deze zat er al op toen ik hem 6 jaar geleden heb gekocht.
ik moet zeggen dat hij bij mij perfect werkt, zou niet meer zonder automatisch smeersysteem willen.
het enige nadeel vindt ik dat ik hem als het kouder wordt,(olie dikker)even iets bij moet stellen(meer olie laten geven) en als het weer warmer wordt weer even terug moet zetten.
verder een perfect ding ;D

gr,
Peter
Transalp pd 10 2000 50th anniversary model
Cb550f1 '76
Moto Guzzi California 3 met zijspan ‘89
Honda  Cb750F Bol’dor ‘81 (te koop)

Offline soundive

Re: scottoiler touringkit
« Reactie #3 Gepost op: 15 februari 2010, 22:37 »
Ik heb pas deze gekocht en gemonteerd; http://www.chainoiler.co.uk/
Beetje fragiel maar erg goedkoop en werkt ook best ok. wel steeds zelf even in het flesje knijpen.

Offline Paul

Re: scottoiler touringkit
« Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2010, 21:07 »
op mijn alp zit ook een scottoiler, deze zat er al op toen ik hem 6 jaar geleden heb gekocht.
ik moet zeggen dat hij bij mij perfect werkt, zou niet meer zonder automatisch smeersysteem willen.
het enige nadeel vindt ik dat ik hem als het kouder wordt,(olie dikker)even iets bij moet stellen(meer olie laten geven) en als het weer warmer wordt weer even terug moet zetten.
verder een perfect ding ;D

gr,
Peter

dank je voor je reactie , als het kouder word rij ik toch niet ,ben echt een mooi weer rijder dus ik zal waarschijnlijk geen last van hebben dat de olie dik wordt  :))