Auteur Topic: (deel van de-) wereldreis op een AT?  (gelezen 3142 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline daandus

(deel van de-) wereldreis op een AT?
« Gepost op: 21 februari 2010, 13:51 »
Vanwege mijn brandstofpompjes-gebeuren en mijn eigen reisplannen ontdek ik dat er veel AT's vanuit NL een flinke trip gaan doen.......

Nu is het wellicht leuk elkaar eens te ontmoeten; inmiddels 'ken' ik al een man of 9.

Dus: heb je echt serieuze plannen met je AT en lijkt het je leuk om anderen te ontmoeten met dezelfde problematiek: pb mij even
... was ooit lid ...

Offline daandus

Re: (deel van de-) wereldreis op een AT?
« Reactie #1 Gepost op: 21 februari 2010, 21:06 »
ter info: het idee is wel dat er e.e.a. op je CV staat, of 'buiten-Europa' CONCREET op de planning zeg maar ;-)

Mocht je echt blanco zijn qua plan, of 'het wellicht leuk lijken een keer een mooie trip te maken': ga eens naar een meeting van Horizons Unlimited. Daar kun je enorm leuk aan allerhande informatie komen.

Het geplande 'treffen' zal als basis 'conrete planning' hebben, spijkers met koppen dus. Da's heel erg saai als je zelf niet binnen 12 maanden een ruige tocht gaat maken.  ;D
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2010, 21:13 door daandus »
... was ooit lid ...

waztafel

  • Gast
Re: (deel van de-) wereldreis op een AT?
« Reactie #2 Gepost op: 01 maart 2010, 16:56 »
10-10-10 met de moto naar zuid afrika. Groepje van 3. Klinkt het weekend van 29-30 mei je bekend in de oren? ;)

Ik hoop niet dat ik nu in de problemen kom met evert, we hebben zijn startdatum gepikt  C:-) (wilden eerst 15 weggaan). Al een idee welke kant je opgaat?


Offline daandus

Re: (deel van de-) wereldreis op een AT?
« Reactie #3 Gepost op: 02 maart 2010, 09:21 »
Hi Waztafel,

Geen idee waar je het over hebt! ;-)
Maarruh: je staat al op de mailinglist!
... was ooit lid ...

Offline daandus

Re: (deel van de-) wereldreis op een AT?
« Reactie #4 Gepost op: 06 april 2010, 14:29 »
inmiddels al een aantal gegadigden op de rol staan; nog mensen die twijfelen wellicht?
... was ooit lid ...

Offline daandus

Re: (deel van de-) wereldreis op een AT?
« Reactie #5 Gepost op: 27 september 2010, 21:21 »
.... komt een vervolg op dit weekendje! vorige keer een leuk weekend gehad met wat reisfreaks, waarvan er nu inmiddels richting Timboektoe of juist daarvandaan rijden....

Wie o wie heeft echt serieuze plannen (of iets heftigs op z'n CV staan) en heeft zin om met anderen met die afwijking een weekendje in de kou te kamperen en een leuke offroadtrack te rijden?

Clou is informatie en ideetjes uitwisselen, en het idee krijgen dat je zelf niet compleet geschift bent!

Mail me maar bij interesse!
... was ooit lid ...

Offline NiCoAT

Re: (deel van de-) wereldreis op een AT?
« Reactie #6 Gepost op: 28 september 2010, 12:06 »
Nog geen concrete plannen.
Gaat in ieder geval 2011 of 2012 worden.
Moet eerst van een nogal hardnekkige blessure af zien te komen en dan ga ik plannen. (Egypte/Syrie/Jordanie of Turkije/Iran)
Of gewoon boeken bij Ride-On (rondje Middellandse zee)
Blijf jullie plannen zeker volgen.
Ik denk dat het kampeerweekend in de kou ietsje te snel komt voor me
Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!